jeszcze jedno

1. Data: 2004-01-23 14:22:30

Temat: jeszcze jedno
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

a skoro jesteś tak miły to powiedz mi jeszcze czy mam sie stosować do pełni
wskazań lekrskich, tzn:

10 dni: spiro.... 3 razy dziennie, emadine x2
potem 3 dni spiro z rana, 2 x emadine i ZAKŁADać soczewki na kilka godzin
(lekarka powiedziała że lepiej wprowadzać soczewki na lekach)
potem 7 dni 2xemadine, 7 dni 1xemadine.

Na ulotce spiro.... pisze że mozna brać tylko 10dni! i nie wolno nosić
soczewek! No więc co???
agatka

2. Data: 2004-01-23 14:31:03

Temat: Re: jeszcze jedno
Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

buran5$6gm$...@k...task.gda.pl,
agatka <A...@i...com>:
> a skoro jesteś tak miły to powiedz mi jeszcze czy mam sie stosować do
> pełni wskazań lekrskich, tzn:

1. Trzymaj się wątków.
2. Za duzo ode mnie wymagasz :)
3. Nie widze nic podejrzanego w samych zaleceniach, ale ani nie jestem
lekarzem, ani Cie nie badalem (co czesciowo tylko wynika z pierwszego ;)).

> Na ulotce spiro.... pisze że mozna brać tylko 10dni! i nie wolno nosić
> soczewek! No więc co???

Spokojnie - okulista wie o tym, i wie tez, dlaczego tak pisza. Mysle, ze to
swiadome i odpowiedzialne zalecenie.
(Czesciowo zalezy tez jakie dokladnie soczewki nosisz.)

--
Robert

3. Data: 2004-01-23 14:42:41

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swiadome i odpowiedzialne zalecenie.
> (Czesciowo zalezy tez jakie dokladnie soczewki nosisz.)

NIe wolno nosic soczewek podczas terapii Spersadexolina i Emadyna, gdyz
srodki konserwujace tych kropli zniszcza soczewki.

casus

4. Data: 2004-01-23 15:20:47

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

burbt2$6ob$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> NIe wolno nosic soczewek podczas terapii Spersadexolina i Emadyna,
> gdyz srodki konserwujace tych kropli zniszcza soczewki.
>
> casus

Nie przesadzasz z tym zniszczeniem?

W Spersadexolinie mamy:
Macrogolum 400 (H)
Thiomersalum (K)
Czyz nie sa oba stosowane w plynach do soczewek?

W Emadynie mamy chlorek benzalkonium, a producent tak zaleca wzgledem
soczewek:

"Pacjenci używający soczewki kontaktowe powinni wyjąć je przed zastosowaniem
kropli i założyć je po upływie 10-15 minut po zakropleniu."

(Pharmindex)

--
Robert

5. Data: 2004-01-23 15:50:13

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zastosowaniem
> kropli i założyć je po upływie 10-15 minut po zakropleniu."

Daj adres - przesle Ci komplet soczewek po uzywaniu Spersadexoliny.:-)
A co do emadyny - firmie zwisa, co sie stanie z soczewkami. Benzalonium jest
konserwantem, ktory powoduje niszczenie soczewek. I co najwazniejsze -
jezeli mamy ostrzejsza reakcje uczuleniowa, to soczewki nalezy na jakis czas
odstawic a nie pozwolic je nosic pod oslona emadyny. A emadyne wlasnie
stosujemy przy ostrzejszych stanach alergicznych.

casus

6. Data: 2004-01-23 16:14:46

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

burfrm$m0q$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Daj adres - przesle Ci komplet soczewek po uzywaniu Spersadexoliny.:-)

Wierze, ze jestes w posiadaniu zniszczonych soczewek. Ale zalezy, jakie to
sa soczewki, nieprawdaz? Czy wykluczasz, ze pani doktor wie co robi, nie
wiedzac, jakie to sa soczewki?

Z tym nie smiem dyskutowac.

--
Robert

7. Data: 2004-01-23 16:50:58

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sa soczewki, nieprawdaz? Czy wykluczasz, ze pani doktor wie co robi, nie

Etyka mi nie pozwala na powatpiewanie, ale.....?

casus

ps: ciekawostka - pewna pacjentka kupuje od lat twarde soczewki w Krakowie u
baaaardzo znanej firmy o baaaardzo znanym nazwisku. I ostatnio kupila takie
same co zawsze, tylko strasznie jej sie zaczely brudzic, jakies osady -
ogladalem je, moim zdanie sa wadliwe. I wiesz co powiedzial ten dlugoletni
guru od twardych soczewek ( pierwszy w Polsce, ktory je zaczal sprowadzac
! )? Niech Pani je sobie przeciera husteczka higieniczna !!!!!

stluczenie kolana
Posiew?
Poradnia jaskrowa - Warszawa
DOBRY okulista w Krakowie poszukiwany - dlugie
Pytanie o ospę