Zaswiadczenie o chorobie...

1. Data: 2004-01-23 15:01:23

Temat: Zaswiadczenie o chorobie...
Od: "potrzebujaca" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam do was bardzo nietypowe pytanie.
Poniewaz mam bardzo trudna sytuacje rodzinna i ze wzgledu na nia musze
przerwac studia, potrzebuje zaswiadczenia do szkoly o rozpoznaniu choroby i
skierowanie do szpitala. Czy moglibyscie mi doradzic gdzie i co zrobic, aby
takie dokumenty otrzymac?
Dla wielu z was bedzie to zapewne oburzajace, ze w ten sposob chce to
zalatwic, ale nie mam wyjscia i musze to zrobic. Zaistniala sytuacja nie jest
z mojej winy, ale musze ponosic jej konsekwencje. Jedynie takie zaswiadczenie
moze mnie uratowac, przed wyrzuceniem z uczelni.
Bardzo was prosze o pomoc. Jesli ktos bedzie chcial mi pomoc to prosze piszcie
na skrzynke (prywatnie).

Pozdrawiam was. Zalamana :(

2. Data: 2004-01-23 15:08:58

Temat: Re: Zaswiadczenie o chorobie...
Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "potrzebujaca" <s...@o...pl> napisał:

> [...]
> choroby i skierowanie do szpitala. Czy moglibyscie mi doradzic gdzie
> i co zrobic, aby takie dokumenty otrzymac?

a nie mozesz poprosic o urlop dziekanski? bez kombinowania...

--
Psychik
howuser&userid=360448

3. Data: 2004-01-23 15:15:15

Od: "sadness" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    a nie mozesz poprosic o urlop dziekanski? bez kombinowania...
>
> --
> Psychik

Niestety nie moge. Jedynie takie wyjscie mnie ratuje :(

4. Data: 2004-01-24 14:54:42

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak na I roku to nie może

pzdr
LN

5. Data: 2004-01-24 16:04:10

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L&N lab" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:buu11r$ohh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> jak na I roku to nie może

Chyba, że zajdzie w ciążę... wtedy dostanie działające zaświadczenia, choć
fakt, że nie o chorobie...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

jeszcze jedno
stluczenie kolana
Posiew?
Poradnia jaskrowa - Warszawa
DOBRY okulista w Krakowie poszukiwany - dlugie