Olej lniany

1. Data: 2004-01-23 15:49:14

Temat: Olej lniany
Od: "cika" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Kupilem sklepie olej lniany niskolinolenowy - ma duzo
kalori - myślicie, że bardzo przyda mi się do diety?

Bardzo dziękuję za odpowiedzi!

Pozdrawiam.

2. Data: 2004-01-23 15:58:48

Temat: Re: Olej lniany
Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupilem sklepie olej lniany niskolinolenowy - ma duzo
> kalori - myślicie, że bardzo przyda mi się do diety?
Cchcesz przytyc?

3. Data: 2004-01-23 16:23:46

Od: "Cage" <n...@c...civ.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupilem sklepie olej lniany niskolinolenowy - ma duzo
> kalori - myślicie, że bardzo przyda mi się do diety?

Skoro kupiles to zapewne sie przyda. Pytanie tylko do jakiej...

4. Data: 2004-01-23 16:29:48

Od: "cika" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cchcesz przytyc?

Tak, nie wynika to z kontekstu?

5. Data: 2004-01-23 16:31:30

Od: "cika" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro kupiles to zapewne sie przyda. Pytanie tylko do jakiej...

Można ją nazwać "na masę". Naprawdę nie wynika nic z kontekstu?

6. Data: 2004-01-23 20:51:56

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie jest kontekst ?

pzdr
LN

7. Data: 2004-01-23 21:29:48

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można ją nazwać "na masę". Naprawdę nie wynika nic z kontekstu?
Troche mozna sie domyslic ale wiekszosc osob piszacych o diecie ma problem z
nadwaga wiec lepiej sie upewnic.
Poza tym mysle ze "na mase" niewiele ci ten olej pomoze, przeciez nie
bedziez pil go z butellki. Wydaje mi sie tez ze mezczyzni, ktorych zamiarem
jest powiekszenie masy miesniowej (bo o to chyba chodzi) nie maja diety
tluszczowej tylko wysokobialkowa.
Najlepiej zapytaj na grupie zwiazanej z dietami.

Pozdrawiam Beata

8. Data: 2004-01-24 09:13:19

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, nie wynika to z kontekstu?
EEE, ja tez tak chce. To mowisz ze olej lniany pomaga w tym?

9. Data: 2004-01-24 09:17:42

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...) Wydaje mi sie tez ze mezczyzni, ktorych
> zamiarem jest powiekszenie masy miesniowej (bo o to chyba chodzi) nie
> maja diety tluszczowej tylko wysokobialkowa.
> Najlepiej zapytaj na grupie zwiazanej z dietami.

To prawda, na przyrost masy najlepsza jest "pakernia" o innym sposobie nie
slyszalem. No chyba ze ktos chce miec zwisajacy brzuch a nie mase, ale to juz inne
zagadnienie (zalezy co kto rozumie przez poejcie "masa")

10. Data: 2004-01-27 23:55:47

Od: "Klakier" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tluszczowej tylko wysokobialkowa.
> Najlepiej zapytaj na grupie zwiazanej z dietami.

osobiscie aplikuje sobie ten specyfik z butelki...calymi litrami, wraz z
odzywka serwatki balkowej, bv znacznie sie zwieksza. pozatym czerpie z tego
energie.

jakos zyje, zadnych wzdec i dolegliwosci lekasyjnych!

kupuj galon facet!

Zaswiadczenie o chorobie...
jeszcze jedno
stluczenie kolana