Re: jeszcze o nienawiści

1. Data: 2000-07-20 13:49:05

Temat: Re: jeszcze o nienawiści
Od: k...@p...wp.pl (katarzyna nowak) szukaj wiadomości tego autora

YaANCeY <p...@d...com.pl> napisał / wrote:

> Po pierwsze socjopatii nie diagnozuje sie u nieletnich.
Po drugie
> emocjonalne nuty raczej wykluczaja taka mozliwosc.

Możliwe. ale ile jeszcze tych maili tylko na swój temat?
Ja jej nie znam i nic przeciwko nie mam, ale ją wyraznie
bawi. szuka zainteresowania. Kaska

Zapisz się! IV Spotkanie Przyjaciół Wirtualnej Polski w Sopocie
<http://spotkanie.wp.pl/>

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-20 15:09:30

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Po drugie
> >

> Możliwe. ale ile jeszcze tych maili tylko na swój temat?
> Ja jej nie znam i nic przeciwko nie mam, ale ją wyraznie
> bawi. szuka zainteresowania. Kaska

Nie szukam zainteresowania. Nie bede juz tyle pisala o sobie. Przepraszam,
ze tak sie wkurzylas. A tak w ogole to co mnie niby bawi?
Pozdrawiam
Ania

Re: Co robic?
Re: homoseksualizm
Re: odp: Wstyd
Re: Off topic: Nothing compares to u?
Re: Ach... ja biedna, mala, wulgarna dziewczynka.