jeszcze o ziai

1. Data: 2002-12-18 23:39:44

Temat: jeszcze o ziai
Od: "A-T" <a...@p...fm.BEZSPAMU> szukaj wiadomości tego autora

Czytalam kilka dni temu Wasze pochlebne opinie o kosmetykach ziai, i
postanowilam sobie kupic krem na zime tej firmy. Z tym, ze po wejscu do
apteki na mily Bog nie moglam sobie przypomniec o jakim konkretnie kremiku
pisalyscie, zdalam sie wiec na pania mgr.
Ta wreczyla mi wielowitaminowy tlusty, (takie bialo-lila opakowanie) mowiac
ze on na zime nadaje sie idealnie. Zadowolona ze kupilam odpowiedni kremik,
przy okazji zupelnie niedrogi (jakies 4.80) wrocilam do domciu i
wysmarowalam sie nim obficie.
Porazka. Raz ze swiecilam sie jak psu wiadomo co ;), to jeszcze buzia mi sie
dziwnie zaczerwienila i wcale nie wgladala na "ukojona" (takie dzialanie
sugerowal napis na pudelku).
Czy ktoras z Was, o przepraszm, - czy ktos z Was :), mial podobne
doswiadczenia z tym kremem? Czy to moja skora tak dziwnie reaguje?

pzdr

aurel

1. Data: 2002-12-19 09:54:18

Temat: Re: jeszcze o ziai
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

A-T <a...@p...fm.bezspamu> wrote:
> [...]
> Czy ktoras z Was, o przepraszm, - czy ktos z Was :), mial podobne
> doswiadczenia z tym kremem? Czy to moja skora tak dziwnie reaguje?

Z tego co pamietam to akurat o kremach na zime Ziaji nie pisalysmy nic,
byla tu mowa o YR, Avonie i innych. Chwalilysmy za to inne produkty
tej firmy - moge sie mylic, moze umknal mi watek o kremie na zime Ziaji.

Dziewczyny, co Wy na to?

megi

1. Data: 2002-12-19 10:22:01

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> wrote in message
> [...]
> byla tu mowa o YR, Avonie i innych. Chwalilysmy za to inne produkty
> tej firmy - moge sie mylic, moze umknal mi watek o kremie na zime Ziaji.

Umknal Ci.
Byl watek "Ziaja mnie mile zaskoczyla" z 17.12.2002,ktory
zmienil swoja nazwe pod koniec "A mnie uczulila"

Adrianna

1. Data: 2002-12-19 10:26:53

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze watek "Ziaja :))" z 15.12.2002...

--
Adrianna

1. Data: 2002-12-19 11:10:07

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna <a...@i...pl> wrote:

> "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> wrote in message

> Umknal Ci.
> Byl watek "Ziaja mnie mile zaskoczyla" z 17.12.2002,ktory
> zmienil swoja nazwe pod koniec "A mnie uczulila"

Oki, to przepraszam za zamieszanie.

megi

Święta...
fryzjer
korektor lakieru do paznokci ??? co to??
gdzie w 3mieście
Re: co to jest ???