jeszcze raz Re

31. Data: 2006-03-29 22:18:30

Temat: Re: jeszcze raz Re
Od: "Wrześniowa" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisała

>    Ale jakoby trudno się czyta te Twoje formowania (zdań)  :-)
> I jeśli się tak mocno Ciebie wkurzy to moze otworzysz oczy i zaczniesz się
> uczyć !!!
>
>    Nie da się wszystkiego wytłumaczyć pisemnie bez wskazywania paluchem,
> trochę też samemu trzeba pomyśleć i do tego dojść jak to zrobić ...
>
>    Serdecznie Miłka
>
>    PS.: Jakiś czas temu wysłaąm Ci na priv wiadomość jak sobie radzić.
> Raczyłaś odebrać i przeczytać ... Dlaczego sądzisz że chcą Cię obrazić,
> skoro jak dotąd Ty drażnisz innych ?

Dziewczyno o czym ty piszesz jaki priv ja z Tobą nigdy w życiu nie rozmawiałam.
Człowiek powinien się uczyć przez całe swoje życie,więc nie mam o co się
obrażać,ale uważam że Ty akurat robisz to w sposób niestosowny.
I skończ ztym pouczaniem,bo braknie miejsca na sprawy OGRODNICZE.
Pisać nie muszę,wystarczy że Ty piszesz.:):):)

Pozdrawiam.Wrześniowa

32. Data: 2006-03-29 22:20:08

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego sądzisz że chcą Cię obrazić,
> skoro jak dotąd Ty drażnisz innych ?

:-)
Mnie nie drażni.
:-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

33. Data: 2006-03-29 22:26:27

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wrześniowa" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> ?
>
> Miłka i nie musisz wiedzieć bo do niczego Ci to jest nie potrzebne.I bez
> złośliwości ja też nie wiem kto to jest ta Miłka? Imię,pseudonim.I nie
> chce
> wiedzieć

A szkoda (-: Ale tu możesz poczytać o Miłce :-)
http://www.republika.pl/smokowisko/

.Gabi podpisałam z rozpędu poprostu to jest moje imię tak skraca sie
> imię Gabriela.Jak nie wiedziałaś to teraz wiesz.

Pomyłkowo:-) bo mamy jedną przesympatyczną Gabi na grupie:-)

Pozdrawiam TeresaR

34. Data: 2006-03-29 22:39:32

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wrześniowa" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

Gabi podpisałam z rozpędu poprostu to jest moje imię tak skraca sie
> imię Gabriela.Jak nie wiedziałaś to teraz wiesz.

Świetnie. Poznaliśmy Twoje imię.
Wiemy, że mieszkasz na Śląsku bo to zasugerowałaś.
Czy zechcesz powiedzieć w jakiej miejscowości?
Ewentualnie na priv.
Mieszkam tutaj: http://www.pawlowice.pl/
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

35. Data: 2006-03-29 23:58:15

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Serdecznie Miłka
>
> PS.: Jakiś czas temu wysłaąm Ci na priv wiadomość jak sobie

???????
Miłko. A jesteś tego pewna na 100%
Czy nie istnieje możliwość, że osoba raczkująca w sieci może
coś poprzyciskać/poklikać nie odczytując faktycznie wiadomości.
To jest technika, z którą nie każdy szybko sobie potrafi bezbłędnie
radzić.
Jesteś absolutnie pewna, że Twoja wiadomość wysłana na priv
została przeczytana (nawet jeśli masz potwierdzenie odbioru
wiadomości)?
Potwierdzenie odbioru wiadomości nie musi oznaczać jej przeczytania.
Czy mogłaś przewidzieć taką ewentualność? Myślę, że tak.
Odrobina wyrozumiałości więcej a nie byłoby
nikomu niepotrzebnego nieporozumienia między Paniami.
:-)
Przecież wiosna już nastała. Warto się uśmiechnąć.
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

36. Data: 2006-03-30 06:51:35

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:5317.0000017e.442afec6@newsgate.onet.pl Wrześniowa
<b...@v...pl> napisał(a):

>.A jestem ambitna i jak
> narazie pisać umię formować zdania też.

Hejka. "Apropo kto zna dobre lekarstwo na dwunożnych szkodników i wtym
roku dali o sobie znać!" Sama ambicja chyba nie wystarczy. ;-)
Pozdrawiam gramatycznie Ja...cki

37. Data: 2006-03-30 07:22:03

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrześniowa napisał(a):
> Użytkownik Miłka napisała

> Miłka i nie musisz wiedzieć bo do niczego Ci to jest nie potrzebne.
[...]
> Pozdrawiam.Wrześniowa

Dobrze jest wiedzieć z kim się rozmawia:
cyt.
"We Wrocławiu szkolnictwo jest powszechne, stąd miałem szanse"
;-)
pozdr. Jerzy

38. Data: 2006-03-30 09:49:33

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrześniowa napisał(a):

> Dziewczyno o czym ty piszesz jaki priv.

"Na priv" to znaczy że wysłała Ci maila na prywatny adres, a nie
publicznie np. na grupę.

Od razu też wyjaśnię, na grupach dyskusyjnych, czatach wszelkiego
rodzaju jest przyjęty zwyczaj, że jak stały bywalec podpisuje się
nickiem czy imieniem i jest tak kojarzony, tak jak Gabi, to nowa osoba,
nawet jeśli nazywa się tak samo, nie może się tak samo podpisywać. Ale
to już wiesz. W ogóle szybko się uczysz :) W razie jakiś większych
kłopotów możesz pisać do mnie na priv. Jestem ze Śląska i mam męża
informatyka więc nawet pokazanie paluchem co jest nie tak wchodzi
w grę :)

Pozdrawiam słonecznie
Ania L.

39. Data: 2006-03-30 10:03:40

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrześniowa napisał(a):

> Prosiłam i to grzecznie prosiłam a teraz przeczytaj dokładnie wszystkie
> odpowiedzi wszystkich ludzi każdy widzi inny błąd i tłumaczy po swojemu
> niektórzy rzucają typowo komputerowymi zwrotami których ja jeszcze nie
> znam .Przecież od tych rad można zwariować .

Przeczytałam. I faktycznie, Ewa i Janusz całkiem ładnie pokazali jak ma
wyglądać cięcie postów, ale uważam że Michał troszkę przesadził z
wyjaśnianiem funkcji Thunderbirda. To program do obsługi poczty
mailowej. Tylko że jakby nie mój mąż, to ja bym tez nie wiedziała :)
A jeśli zostaniesz na grupie, to szybko się przyzwyczaisz, że każdy
nieogrodniczy temat szybko się ogrodniczym robi, a ogrodniczy często
zbacza na tematy zupełnie niezwiązane. I jeszcze sporo żartownisiów
jest- kto nie wie, może się przejechać na wypowiedziach niektórych.

To teraz trochę OT (off topic- nie na temat)- wyszło Ci już coś w
ogródku? Ja dziś tulipany oglądałam- już kilkucentymetrowe kiełki są :D

Pozdrawiam
Ania L.

ps. U mnie dziś słońce, słońce, słońce ...

40. Data: 2006-03-30 13:03:40

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

aniai wrote:

> Przeczytałam. I faktycznie, Ewa i Janusz całkiem ładnie pokazali jak ma
> wyglądać cięcie postów, ale uważam że Michał troszkę przesadził z
> wyjaśnianiem funkcji Thunderbirda.

Wyjaśniałem głównie Jerzemu.
A przesadne wyjaśnianie to u mnie zboczenie zawodowe :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz