Re: jeszcze raz Re

From: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: jeszcze raz Re
Date: Thu, 30 Mar 2006 12:03:40 +0200

Wrześniowa napisał(a):

> Prosiłam i to grzecznie prosiłam a teraz przeczytaj dokładnie wszystkie
> odpowiedzi wszystkich ludzi każdy widzi inny błąd i tłumaczy po swojemu
> niektórzy rzucają typowo komputerowymi zwrotami których ja jeszcze nie
> znam .Przecież od tych rad można zwariować .

Przeczytałam. I faktycznie, Ewa i Janusz całkiem ładnie pokazali jak ma
wyglądać cięcie postów, ale uważam że Michał troszkę przesadził z
wyjaśnianiem funkcji Thunderbirda. To program do obsługi poczty
mailowej. Tylko że jakby nie mój mąż, to ja bym tez nie wiedziała :)
A jeśli zostaniesz na grupie, to szybko się przyzwyczaisz, że każdy
nieogrodniczy temat szybko się ogrodniczym robi, a ogrodniczy często
zbacza na tematy zupełnie niezwiązane. I jeszcze sporo żartownisiów
jest- kto nie wie, może się przejechać na wypowiedziach niektórych.

To teraz trochę OT (off topic- nie na temat)- wyszło Ci już coś w
ogródku? Ja dziś tulipany oglądałam- już kilkucentymetrowe kiełki są :D

Pozdrawiam
Ania L.

ps. U mnie dziś słońce, słońce, słońce ...