Re: jeszcze raz Re

Data: 2006-03-30 09:49:33
Temat: Re: jeszcze raz Re
Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl>

Wrześniowa napisał(a):

> Dziewczyno o czym ty piszesz jaki priv.

"Na priv" to znaczy że wysłała Ci maila na prywatny adres, a nie
publicznie np. na grupę.

Od razu też wyjaśnię, na grupach dyskusyjnych, czatach wszelkiego
rodzaju jest przyjęty zwyczaj, że jak stały bywalec podpisuje się
nickiem czy imieniem i jest tak kojarzony, tak jak Gabi, to nowa osoba,
nawet jeśli nazywa się tak samo, nie może się tak samo podpisywać. Ale
to już wiesz. W ogóle szybko się uczysz :) W razie jakiś większych
kłopotów możesz pisać do mnie na priv. Jestem ze Śląska i mam męża
informatyka więc nawet pokazanie paluchem co jest nie tak wchodzi
w grę :)

Pozdrawiam słonecznie
Ania L.