jeszcze raz broncho-vaxom

1. Data: 2003-09-16 12:10:59

Temat: jeszcze raz broncho-vaxom
Od: "marek hoga" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczęłam zażywać broncho-vaxom ale źle się po nim czuję tzn. mam podwyższoną
temperaturę oraz boli mnie żołądek. Czy to jest normalne??

1. Data: 2003-09-16 12:29:19

Temat: Re: jeszcze raz broncho-vaxom
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek hoga" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
> Zaczęłam zażywać broncho-vaxom ale źle się po nim czuję tzn. mam
podwyższoną
> temperaturę oraz boli mnie żołądek. Czy to jest normalne??

Nie Ta Grupa

Ale odpowiem - to normalne. wprowadzasz do organizmu szczepy bakterii po to,
żeby wytworzyć przeciwciała (rodzaj szczepionki doustnej).
To normalne, że organizm reaguje, jakby był chory (no bo trochę jest) - ale
to taka "choroba pod kontrolą"

Ja brałam i nie miałam objawów ubocznych, natomiast moje dziecko po tym
wymiotowało.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--

"Kobiety rzadko wybaczają temu, kto forsuje okazję,
ale nigdy temu, kto pomija sposobność" Molier

coco mademoiselle
AA Oligovital
Błyszczyki?
Kremy tonujące, koloryzujące
Pilates - okolice Katowic - ktoś słyszał?