jeszcze raz patelnia zeliwna

1. Data: 2002-02-23 16:18:02

Temat: jeszcze raz patelnia zeliwna
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podjelam twarde postanowienie nabycia wymienionej patelni, ale zanim wydam
pieniadze chcialabym dokladnie wiedziec co kupic, zeby nie wydac na cos
zlego pieniedzy. W zwiazku z tym bede wdzieczna za wskazowki, jak taka
patelnia ma wygladac - jaki ma kolor, czy czyms szczegolnym sie
charakteryzuje, na co zwrocic uwage. Ja wiem, ze to pewnie glupie pytania,
ale nigdy takiej w reku nie mialam i nie chcialabym dac sie oszukac.

z gory wielkie dzieki
pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-02-23 16:19:23

Temat: Re: jeszcze raz patelnia zeliwna- odpowiedz OT
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> charakteryzuje, na co zwrocic uwage. Ja wiem, ze to pewnie glupie pytania,
> ale nigdy takiej w reku nie mialam i nie chcialabym dac sie oszukac.

ja oczywiscie OT

a odwiedzisaz mnie Basiu????

Mechcia
znajdziemy najlepsza zeliwna patelnie na swiecie.

1. Data: 2002-02-23 16:27:47

Temat: Re: jeszcze raz patelnia zeliwna
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> charakteryzuje, na co zwrocic uwage. Ja wiem, ze to pewnie glupie pytania,
> ale nigdy takiej w reku nie mialam i nie chcialabym dac sie oszukac.

Hm...musi byc ciezka jak fiks!!!:-)))
Kaska

1. Data: 2002-02-23 18:11:30

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w
wiadomości news:3c77c2de$1@news.vogel.pl...
W zwiazku z tym bede wdzieczna za wskazowki, jak taka

> Hm...musi byc ciezka jak fiks!!!:-)))
> Kaska

... i mieć drewnianą odkręcaną rączkę(patelnia powinna przeżyć
kilka rączek
przez lata eksploatacji.
pozdr.Alex

1. Data: 2002-02-23 18:20:56

Od: "marcin maruta \(post.pl\)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak rzekł jeden Pan z USA: bierzesz do ręki patelnię, wczuwasz sie w nią i
zastanawiasz, co się stanie gdy przywalisz nią z całej siływ łeb
najbliższego daceta. Jak masz wątpliwości czy wytrzyma ona czy jego głowa,
szukasz dalej.

A tka poważnie: wygląda jak żeliwo, ciemna, lekko chropowata zz ewnątrz.
Możesz spotkać takie dziwo jak powleczenie emalią, co jest niegłupie, ale
bardzo rzadkie i lepsze woku niż w patelni. Jakości żeliwa (opróćz ciężaru)
i tak nie ocenisz.

V.

1. Data: 2002-02-24 09:00:02

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyszło mi do głowy jeszcze jedno pytanie - znacie moze jakiegoś producenta
zdobywalnego na polskim rynku - to mogłoby byc dobrą wskazówką w
poszukiwaniach.

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2002-02-24 15:04:36

Od: "vefour" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikea miała przyzwoite

v.

1. Data: 2002-02-27 08:22:01

Od: "Cyganka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podjelam twarde postanowienie nabycia wymienionej patelni, ale zanim wydam
> pieniadze chcialabym dokladnie wiedziec co kupic, zeby nie wydac na cos
> zlego pieniedzy.

Nie wiem, czy pytanie jeszcze jest aktualne?
Zachęcona Waszymi ochami i achami, oraz zmuszona okolicznościami (moje
wszystkie teflony zaliczyły właśnie śmietnik) poszukuję patelni żeliwnej.
Moje rozeznanie na razie wyłuskało 3 rodzaje patelni:
1. chińska, tania, ponoć nie tak wypolerowana jak te lepsze
2. polska, firmowa (niestety zapomniałam nazwy, coś na Z), pięknie
wypolerowana, wysoka z pokrywką, rczka drewniana-odkręcana, pokrywka
szklana, był też garnek żeliwny tejże firmy
3. Ikea, ale to wiadomośćz grupy, zaraz polecę sprawdzić naocznie:-)

To tyle z dziennika Poszukiwaczki Patelń:-)
Pozdrawiam serdecznie-Cyganka

1. Data: 2002-02-27 14:53:19

Od: " Ela" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cyganka" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> szklana, był też garnek żeliwny tejże firmy
> 3. Ikea, ale to wiadomośćz grupy, zaraz polecę sprawdzić naocznie:-)

4. Tytanowo-krzemowa, gleboka, koniecznie z przezroczysta pokrywa w
ksztalcie stozka z otworem u gory. Rewelacja!!!

1. Data: 2002-02-27 21:27:33

Od: "Cyganka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Ela" <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:a5irup$bf6
> 4. Tytanowo-krzemowa, gleboka, koniecznie z przezroczysta pokrywa
> ksztalcie stozka z otworem u gory. Rewelacja!!!

Oglądałam tytanową (nic tam nie pisali o krzemie, więc pewnie model bez),
wyglądała bajerancko, swoje też ważyła. Jedyne, do czego miałam zastrzeżenia
to zakaz dopuszczania do dymienia oleju. Niewykonalne przy dwójce
brzdąców:-(

Pozdrawiam serdecznie - Cyganka

Re: Poszukuje przekroju histori kuchni chińskiej...
Jesli ktos nadal poszukuje przepisow na chinszczyzne, to...
Re: Co to jest lista Cafe?
PRZEPIS NA PACZKI
Jakiegos smaczniutkiego......