jeszcze szparagi

1. Data: 2001-05-24 08:23:35

Temat: jeszcze szparagi
Od: "nina" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

serdeczne dzieki za uwagi o gotowaniu szparagów..
a czytałam przepis z wirtualnej kuchni polskiej gdzie widniało jak byk:gotować 20-30
min, wiec gotowałam....nawet tylko 20 i wyszło to co wyszło
Spróbuje teraz inaczej...
POLNEWS - archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2001-05-24 13:40:39

Temat: Re: jeszcze szparagi
Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie zapomnij o lyzeczce cukru do gotowania.

Slav

co ze szczawiu??
Re: kolendra
Re: szparagi dla amatora