jogurt a antybiotyk

1. Data: 2006-02-23 13:19:11

Temat: jogurt a antybiotyk
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaka musi byc odleglosc czasowa pomiedzy zjedzeniem w/w, zeby jedno nie
zepsulo dzialania drugiego?

2. Data: 2006-02-23 13:39:15

Temat: Re: jogurt a antybiotyk
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> jaka musi byc odleglosc czasowa pomiedzy zjedzeniem w/w, zeby jedno
nie
> zepsulo dzialania drugiego?

co najmniej 2 godziny przed lub po doustnym przyjeciu antybiotyku

--
pozdro
ape

3. Data: 2006-02-23 13:58:30

Od: "MARKETING" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

No lekarzem to ty nie będziesz na pewno. Po pierwsze jak to się ma do
antybiotyków które zaleca się podawać razem z pokarmem? Jak to się ma do
antybiotyków które zaleca się przyjmować godzine przed . dwie godziny po
jedzeniu. Po co np jeść duże ilości jogurtów w przypadku przyjmowania np
Sumamedu skoro on nie utrzymuje się we krwi a jedynie tylko w tkance
zainfekowanef ( i tu np w zatokach) i nie dochodzi do rozrostu grzybni np w
pochwie ?

4. Data: 2006-02-23 17:11:27

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sumamedu skoro on nie utrzymuje się we krwi a jedynie tylko w tkance
> zainfekowanef ( i tu np w zatokach) i nie dochodzi do rozrostu grzybni np w

Czepiasz się , wiadomo, ze chodzi o anybiotyk przy którym jasno nie napisano
zaleceń, bo jakby napisano, to po co by sie pytał?

5. Data: 2006-02-23 17:17:27

Od: "siliana ." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MARKETING <m...@c...pl> napisał(a):

> [...]
> antybiotyków które zaleca się podawać razem z pokarmem? Jak to się ma do
> antybiotyków które zaleca się przyjmować godzine przed . dwie godziny po

pytanie bylo nie o kazdy pokarm, a jedynie o jogurt naturalny!

> [...]
> Sumamedu skoro on nie utrzymuje się we krwi a jedynie tylko w tkance
> zainfekowanef ( i tu np w zatokach) i nie dochodzi do rozrostu grzybni np

nigdzie nie bylo napisane o duzych ilosciach jogurtu. chodzi o 2 male
kubeczki danone i antybiotyk dalacin c.

6. Data: 2006-02-23 17:30:53

Od: "siliana ." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

> Czepiasz się , wiadomo, ze chodzi o anybiotyk przy którym jasno nie
napisano
> zaleceń, bo jakby napisano, to po co by sie pytał?

o jogurcie nie pisza:(

7. Data: 2006-02-23 23:30:50

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MARKETING" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Sumamedu skoro on nie utrzymuje się we krwi a jedynie tylko w tkance
> zainfekowanef ( i tu np w zatokach) i nie dochodzi do rozrostu grzybni

masz calkowita racje.w tym co mozolnie naskrobales...
jednak by bylo dobrze, gdybys sie gdzies dowiedzial czy przyjmowanie
antybiotyku wraz z posilkiem, a odbudowa flory bakteryjnej przewodu
pokarmowego zawartej m. in. w jogurcie to dokladnie to samo.
poczytaj troche o rownowadze kolibakterii i laktobakterii zanim ponownie
zaczniesz rezonowac i zadawac pytania na poziomie gimnazjum, najwiekszy
marketingowcu posrod medykow :-)))))))))))))))))))

--
pozdro
ape

8. Data: 2006-02-23 23:32:21

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana ." <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> napisano
>
> o jogurcie nie pisza:(

zmien lekarza lub daj na priva ;)

--
pozdro
ape

9. Data: 2006-02-23 23:40:54

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> pytanie bylo nie o kazdy pokarm, a jedynie o jogurt naturalny!

moze byc owocowy, z ziarnami. moze byc tez zsiadle mleko...
jednak to pewnie zbyt zawile dla supermarketingowca od sprzetu
medycznego :-((((((((

> nigdzie nie bylo napisane o duzych ilosciach jogurtu. chodzi o 2 male
> kubeczki danone i antybiotyk dalacin c.

nie musi byc akurat danonek. moze byc maly kubeczek jogurtu firmy
"krzak"
a nalwiekszy marketingowiec sposrod medykow zapewne nie slyszal o np.
lactovaginalu, aby pieczarki mu nie przeszkadzaly w rydzykowaniu z
marketingowa samiczka ;-)

--
pozdro
ape

10. Data: 2006-02-24 00:41:33

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Feb 2006 00:40:54 +0100, *ape*
<news:dtlh88$9me$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
> a nalwiekszy marketingowiec sposrod medykow zapewne nie slyszal o np.
> lactovaginalu, aby pieczarki mu nie przeszkadzaly w rydzykowaniu z

Mnie się trochę śmiać chce jak piszecie o tych jogurcikach z konserwantami.
Zawsze kupowałam do antybiotyków kefir, albo zsiadłe mleko, albo lakcid.

--
Kaja

bole ucha i tuz za nim
Onanizm = impotencja ??
naciągnięty mięsień...?
choroba wieńcowa, bajpasy- metodą Piotrowicza
gdzie z chrapaniem?