jogurt a antybiotyk

11. Data: 2006-02-24 09:56:08

Temat: Re: jogurt a antybiotyk
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
news:vmv7kfj8ek01$.9pewk0hqp8jc$.dlg@40tude.net...

> Mnie się trochę śmiać chce jak piszecie o tych jogurcikach z
konserwantami.
> Zawsze kupowałam do antybiotyków kefir, albo zsiadłe mleko, albo
lakcid.

i bardzo dobrze robisz. zauwaz jednak, ze kefir czy grzybek tybetanski
to nie dokladnie to samo co zsiadle mleko czy jogurt

--
pozdro
ape

12. Data: 2006-02-24 10:18:35

Od: " ant" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dalacin c to silny antybiotyk (choć trudno o takie podziały)
Wszystkie jogurty są sztuczne, z mleka w proszku i konserwantami
W czasie leczenia antybiotykami lepiej nie spożywac żadnych przetw. mlecznych,
zniszczone przez antybiotyk kosmki jelitowe nie trawią laktozy

13. Data: 2006-02-24 10:33:42

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " ant" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
mlecznych,
> zniszczone przez antybiotyk kosmki jelitowe nie trawią laktozy

a jak odbudujesz flore bakteryjna przewodu pokarmowego wybita przez
dowolny antybiotyk przyjety per os?
trawienie laktozy to nie ta bajka
btw. dzis trudno takze o naturalny antybiotyk

--
pozdro
ape

14. Data: 2006-02-24 14:47:23

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> konserwantami.
> Zawsze kupowałam do antybiotyków kefir, albo zsiadłe mleko, albo lakcid.

moj lekarz mowi, ze tylko jogurt naturalny. to, co wymienilas - nie, a juz
lakcid to wart tyle, co zeszloroczny snieg:( to zdanie mojego lekarza, nie
moje, wiec na mnie nie krzycz:)

15. Data: 2006-02-24 20:47:20

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Feb 2006 10:56:08 +0100, *ape*
<news:dtmlce$9e7$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> i bardzo dobrze robisz. zauwaz jednak, ze kefir czy grzybek tybetanski
> to nie dokladnie to samo co zsiadle mleko czy jogurt

Tak.

--
Kaja

16. Data: 2006-02-24 20:49:27

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Feb 2006 15:47:23 +0100, *siliana*
<news:43ff1981$0$1449$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

> moj lekarz mowi, ze tylko jogurt naturalny. to, co wymienilas - nie, a juz
> lakcid to wart tyle, co zeszloroczny snieg:( to zdanie mojego lekarza, nie
> moje, wiec na mnie nie krzycz:)

Ciekawa jestem co powie mój lekarz jak go przy okazji zapytam ;-)

--
Kaja

bole ucha i tuz za nim
Onanizm = impotencja ??
naciągnięty mięsień...?
choroba wieńcowa, bajpasy- metodą Piotrowicza
gdzie z chrapaniem?