jogurtownica-czy warto kupic

1. Data: 2005-02-20 12:13:47

Temat: jogurtownica-czy warto kupic
Od: "bunia" <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio moja uwage przyciagnela jogurtownica. Wszyscy w domu bardzo chetnie
kupuja jogurty. Czy ktos uzywa takowego wyrobu i moze cos o tym powiedziec.
Z gory dziekuje

1. Data: 2005-02-20 12:20:01

Temat: Re: jogurtownica-czy warto kupic
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Feb 2005 13:13:47 +0100, "bunia"
<e...@p...gazeta.pl> wrote:

>Ostatnio moja uwage przyciagnela jogurtownica. Wszyscy w domu bardzo chetnie
>kupuja jogurty. Czy ktos uzywa takowego wyrobu i moze cos o tym powiedziec.
>Z gory dziekuje

Ja jestem nisko -gadgetowa, wiec co do machiny sie nie wypowiem,
ale moi jedni znajomi robili jogurt w termosie, z takim szerokim
gardlem, calymi latami. Masz termos? :))

pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-20 13:35:07

Od: "bunia" <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam termos. I co oni robili z tym termosem?

wiadomosci news:quvg11d28tbr9ke0dj8muabj6nr2ce1579@4ax.com...

1. Data: 2005-02-20 13:41:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>mam termos. I co oni robili z tym termosem?
Najpierw go traktowali gotujaca woda. Potem wkladali jogurt zywy,
potem mleko grzane do teperatury krwi. mieszali, zamykali na
drugi czy trzeci dzien mieli jogurt

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-20 13:55:40

Od: "bunia" <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajnie termos juz wyciagnelam, umyla (a bylo co po tylu laatch). I jeszcze
jedno pytanie - co to jest ten jogurt zywy?

wiadomosci news:hp4h11th4pco5vpmmvddlqnk89u5bd1tft@4ax.com...

1. Data: 2005-02-20 14:02:01

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bunia" <e...@p...gazeta.pl>
> Fajnie termos juz wyciagnelam, umyla (a bylo co po tylu laatch). I
jeszcze
> jedno pytanie - co to jest ten jogurt zywy?

Na tyle "kulturalny", że nie ucieka z termosu, ale lepiej go zamykać.
Strzeżonego ...
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-02-20 14:09:44

Od: "bunia" <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ze go trzeba zamykaz to sie domyslam. A moze chodzi o kupiony jogurt?
Swoja droga jestem ciekawa, czy mozna kupic taki jogurt w proszku.

1. Data: 2005-02-20 14:37:37

Od: "Oszust" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, chodzi o kupiony jogurt, bakterie w nim zawarte cudownie przemienią
ciepłe mleko w w rzeczony jogurt:)

--
Oszust
GG 2652263

1. Data: 2005-02-20 15:15:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>To ze go trzeba zamykaz to sie domyslam. A moze chodzi o kupiony jogurt?
>Swoja droga jestem ciekawa, czy mozna kupic taki jogurt w proszku.
>
>U?ytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisa? w wiadomo?ci

Bedzie na nim napisane, ze zywa bakteria w nim siedzi.
A taki w proszku to mi ludzie z przekonaniem mowia, ze wlasnie
bakterie/kulture mozna kupic (hahaha) w aptekach, ale mnie sie
jeszcze nie udalo..

Pierz

p.s. Czy mozesz odpisywac pod postem?
Tak latwiej czytac - tzn na tej grupie taka sie przyjela zasada i
tylko patrzec, jak na Ciebie ktos huknie
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-20 15:41:17

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>
> Bedzie na nim napisane, ze zywa bakteria w nim siedzi.
> A taki w proszku to mi ludzie z przekonaniem mowia, ze wlasnie
> bakterie/kulture mozna kupic (hahaha) w aptekach, ale mnie sie
> jeszcze nie udalo..

W PL Lakcid a w GB pewnie kupisz Trilac. Nawet lepszy.
--
Pozdrawiam, Jerzy

Klops - druga odsłona
Przepis na szybka mase??
przepis na klopsiki. poprosze o pomoc :)
Creditwrench
Przepis na LAK [nie bijcie]