jonoforeza

1. Data: 2006-02-16 15:26:09

Temat: jonoforeza
Od: "reszka" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy któraś z Pań stosowała zabieg jonoforezy (jontoforezy?) na rozszerzone
naczynka krwionośne? Jaki jest efekt zabiegu i jaki koszt?

pozdrawiam
reszka

1. Data: 2006-02-19 10:19:22

Temat: Re: jonoforeza
Od: "Ada" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.widze,ze nikt nie odpowiedzial Ci na to pytanie. powiem szczerze ze takie
zabiegi moga Ci tylko uczszczelnic naczynia krwionosne,a na pewno nie sciagnac
porozszerzane juz naczynia.Jesli bedzie to zabieg z wykorzystaniem duzego
stezenia wit C (a tak powinno by w tym przypadku) to po dluzszym stosowaniu
bedzie fajny efekt rozjasnienia no i wew. usczelnienia naczyn. radzilabym
jeszcze dodatkowo spozywac wit C do wew.
Jesli natomiast masz juz porozszerzane naczynia i chodzi Ci o posciaganie ich
przez jontoforeze to ie pomoze. Raczej to skieruj sie na pozamykanie ich do
dermatologa lub kliniki estetycznej i wtedy stosuj regularnie zabiegi
uszczelniajace naczynia zeby zapobiec ich ponownemu rozszerzeniu

Pozdrawiam Ada

1. Data: 2006-02-19 13:33:59

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

reszka napisał(a):
> Czy któraś z Pań stosowała zabieg jonoforezy (jontoforezy?) na rozszerzone
> naczynka krwionośne? Jaki jest efekt zabiegu i jaki koszt?

ja też chętnie skorzystałabym z takiego zabiegu, tylko nie wiem, gdzie
(Gdańsk).

1. Data: 2006-02-19 16:04:58

Od: "reszka" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za informacje. A czy orientujesz się może jaki jest koszt zabiegu?

reszka

1. Data: 2006-02-19 16:54:23

Od: "MAga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
>
> Czy któraś z Pań stosowała zabieg jonoforezy (jontoforezy?) na rozszerzone
> naczynka krwionośne? Jaki jest efekt zabiegu i jaki koszt?

Witaj,
wiem tylko, ze zabiegi jontoforezy stosuje sie na blizny. Skierowanie od
chirurga lub ogólnego w tym przypadku.

Agata i Maciek (21.04.2004r.)
Mój cały świat http://tnij.org/maciejka

1. Data: 2006-02-22 10:22:41

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa napisał(a):

> ja też chętnie skorzystałabym z takiego zabiegu, tylko nie wiem, gdzie
> (Gdańsk).

Praktycznie kazdy gabinet kosmetyczny jest wyposazony w galwan, czyli
urzadzenie potrzebne do zabiegu jonoforezy.

Galwanizacja od jonoforezy rozni sie tylko tym, czy uzyjemy jakiegos
elektrolitu (roztwory z witamina C, wapniem itp, w zaleznosci od
potrzeby), czy tez chcemy dzialac samym pradem stalym.

Jonoforeza to po prostu wprowadzanie substancji do skory za pomoca pradu
stalego. Jesli gabinet posiada taka substancje i to urzadzenie, to
powinien swiadczyc takie uslugi.

Jest to metoda stara jak swiat, troche sie od niej odeszlo na rzecz
nowych wynalazkow - ultradzwieki, laser itp. Niepotrzebnie, bo jest
niedroga i skuteczna.

Pozdrawiam
Aduś

1. Data: 2006-02-22 10:25:21

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAga napisał(a):

> wiem tylko, ze zabiegi jontoforezy stosuje sie na blizny. Skierowanie od
> chirurga lub ogólnego w tym przypadku.

Zabiegi te sa czesto stosowane zarowno w medycynie, jak i w kosmetyce.
Metoda ta ma szeroki zakres zastosowan, w zaleznosci od tego, czym
nasaczy sie podklad lekowy.

Pozdrawiam
Aduś

1. Data: 2006-02-22 12:22:15

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aduś napisał(a):
> Praktycznie kazdy gabinet kosmetyczny jest wyposazony w galwan, czyli
> urzadzenie potrzebne do zabiegu jonoforezy.

no właśnie nie każdy, bo już dawno bym zrobiła ;) byłam w 2 gabinetach w
centrum Gdańska i odechciało mi się dalej szukać metodą kontaktu
osobistego ;) myślałam, że ktoś poleci gabinet godny zaufania.

1. Data: 2006-02-22 12:36:56

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa napisał(a):

> no właśnie nie każdy, bo już dawno bym zrobiła ;)

W wielu na pewno stoi, ale nieuzywany. Kosmetyczki juz pewnie zapomnialy
jak sie z tego korzysta, albo im sie nie chce :>

Aduś

cztery pory roku - ostrzegam
kod kreskowy a data wazności
depilacja laserowa