Re: jurek teraz sie juz nie wykrecaj!

From: "Jurek" <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: jurek teraz sie juz nie wykrecaj!
Date: Fri, 6 May 2005 21:11:55 +0200

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:

> jurek !! mnie nie interesuje twój swiatopoglad,twoje leki,fobie,manie
> przesladowcze i spiskowe teorie dziejów jakie wyznajesz.mnie interesje
> twoja
> wiedza na tematy dietetyczne.jesli piszesz,że ktos przeprosił sie z
> jajkami i
> tłuszczem to napisz kto! jesli oczywiscie posiadasz taka wiedze ,a nie sa
> twoje wymysl majace byc dowodem prawdziwosci teorii spiskowych w ktore
> wierzysz.

poniewaz masz sie za speca o diet wszelakich(wiedz masz bogata biblioteke),
to poszperaj w ksiazkach o relacji zdrowie-jedzenie, co te ksiazki z przed
lat np. dziesieciu -pietnastu zalecaly czy zakazywaly, co mowily o jajkach i
dopuszczalnych ich ilosciach (na tydzien), o tluszczach i wszczegolnosci
tych nasyconych.

> kiedy pisze o odzegnywaniu sie oficjalnej dietetyki od diety
> kwasniewskiego mam
> na myslsi konkretnych ludzi ,ktorzy poki co sa autorytetami w dziedzinie
> medycyny i dietetyki.

a jak oceniaja te autorytety "piramide" OMS-u z przed lat 10-ciu (np) ktora
byla super-extra-hyper , a ktora ulega "poprawkom" i to wlasnie zwiekszenie
dopuszczalnych ilosci jaj w diecie tygodniowej jest bardzo interesujace.
Dlaczego na stronach o dietach az roi sie sformulowan w stylu "przesadzono i
to bardzo z tym odsadzaniem od czci i wiary jaj", "nie ma dowodow naukowych
na to ze spozywanie duzych ilosci jaj ma wplyw na wzrost ilosci choresterolu
we krwii" itd itp

> podam ci liste nazwisk i licze,ze ty równiez podasz nazwiska i zrodlo
> swoich
> rewelacji dietetycznych.chyba,że takich nie posiadasz i tak na poczekaniu
> sobie
> wymysliłes "jakichś " naukowcow.

jeszcze trzeba ustalic ktore "nazwiska" mozna uznac za znaczace

> jesli uwazasz,ze ktroras z wymianionych osob nie jest kompetentna to
> napisz
> dlaczego i co masz konkretnie do zarzucenia jesli chodzi o wiedze w
> temacie.
> to,ze ktos jest gejem a inna sie puszcza i jest bita przez meża nie jest
> dla
> mnie dostatecznym argumentem aby zakwestionowac jego wiedze i kompetencje

wiem ze lubisz takie "argumenty", ale zasmuce Cie, dla mnie to nie sa
argumenty

(lista profesorow wycieta)
i co ta lista nazwisk ma oznaczac?

> zródło:

zrodlo czego?

> Stanowisko Komitetu Terapii Wydziału VI Nauk Medycznych Polskiej Akademii
> Nauk; "Medycyna po dyplomie" 1999; 8(5), 22).

bardzo ladna nazwa, a gdzie w necie mozna to skosultowac?

> a co ty masz do napisania?
> w temacie diety oczywiscie

czy mowisz o tym pismie?

http://www.medical-tribune.pl/?d=czasopisma&dd=medyc
yna

nic w temacie!

bo tutaj nazwa sie nie zgadza:

Komitet Terapii i Nauk o Leku Wydział VI - Nauk Medycznych Komitety Naukowe
przy Wydziałach PAN Polska Akademia Nauk

czyzbys znowu cos pomylil?

teraz co do kilku nazwisk:
Jan Hasik : przez 23 lata przewodniczacy Komitetu Dietetyki PAN w
Watrszawie -wg ciebie jest to powod do dumy? a co do fitoterapi, to wyzej
cenie o.Klimuszko
Halina Adamska-Dyniewska : specjalistka od nadcisnienia tetniczego
Tadeusz Bogdanik : toksykolog
Tadeusz Chrusciel : o roznych rzeczach znalazlem informacje o pracach na
temat dieta-zdrowie nic
Marek Krawczyk : chirurg
Jerzy Polański: chirurg
Zbigniew Religa - nie rozsmieszaj mnie bo mi sie zajady porobia :)
Jerzy Wójcicki - nieznany w Googlaach

wiekszosc z tych osob ktore sprawdzilem ma bogata reprezentacje w googlach,
duzo mozna poczytac

a teraz kilka pytan:
- ktora z tych osob pracowala (nad)i opublikowala cos o zaleznosciach
zywnosc-zdrowie?
- ilu opublikowalo cos co wykroczylo by poza ich scisla specjalnosc medyczna
i rzucalo szersze swiatlo na organizm ludzki? (nie mowimy o
zainteresowaniach spoleczno-politycznych)
- ktora z tych osob traktuje organizm czlowieka jako jednosc?

i zasadnicze pytanie, jak dlugo ludzie wymienieni przez ciebie pracowali
zespolowa nad zaleznoscia zywienie-zdrowie?

i to by bylo natyle (narazie) :)

Jurek