juz nie mam sily, pomozcie...

1. Data: 2004-02-05 19:44:14

Temat: juz nie mam sily, pomozcie...
Od: "Martusia Zołza" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobic, by ciasto wreszcie sie udalo?
Mnie zawsze wychodzi zakalec - i to obojętnie, jakie ciasto robie (np.
drożdżowe, kruche, murzynek, nawet biszkopt).
Pomóżcie mi, proszę!

1. Data: 2004-02-05 19:46:56

Temat: Re: juz nie mam sily, pomozcie...
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Co zrobic, by ciasto wreszcie sie udalo?
> Mnie zawsze wychodzi zakalec - i to obojętnie, jakie ciasto robie (np.
> drożdżowe, kruche, murzynek, nawet biszkopt).
> Pomóżcie mi, proszę!

Z kruchego - zakalec? Czy to tY dzudzu?
Przepraszam, nie mogłam sie powstrzymać.
Pozdr -A

1. Data: 2004-02-05 21:28:18

Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Z kruchego - zakalec? Czy to tY dzudzu?
> Przepraszam, nie mogłam sie powstrzymać.
> Pozdr -A

Agnisiu, nie tylko tu....... ale tu -na liście- nalezy 'toto' ignorowac.
KS

1. Data: 2004-02-06 07:31:53

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Z kruchego - zakalec? Czy to tY dzudzu?

alez mozna;-) ja w kazdym razie potrafie;-) Zrobie kazde ciasto - drozdzowe,
proszkowe - takie co maja wyrosnąc wyrastają mi piękne, ale do kruchego
jakos blogoslawienstwa nie mam. Dla mnie zakalcem w kruchym ciescie jest to,
ze szczegolnie na srodku blachy sernika czy szarlotki ciasto jest jakies
glinowate, jakby niedopieczone. Nie wiem jaki popelniam blad, ale jeszcze
nie udalo mi się upiec senika na kruchym spodzie zeby caly spod byl
wypieczony, kruchy.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-02-06 09:10:14

Od: "Marta Kamińska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> glinowate, jakby niedopieczone. Nie wiem jaki popelniam blad, ale jeszcze
> nie udalo mi się upiec senika na kruchym spodzie zeby caly spod byl

ja kiedys nie mogac ladnie rozwalkowac takiegoz ciasta i ulozyc na blaszcze,
zaczelam je ukladac paluchami.
strasznie je ponagniatalam na tej blaszce i jak sie upieklo, wygladalo tak,
jak napisalas wyzej.
Dlatego tez, dla chcacego nic trudnego w kruchym zakalec tez sie udaje ;)

Marta

1. Data: 2004-02-06 09:24:38

Od: "Artek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co zrobic, by ciasto wreszcie sie udalo?
> Mnie zawsze wychodzi zakalec - i to obojętnie, jakie ciasto robie (np.
> drożdżowe, kruche, murzynek, nawet biszkopt).
> Pomóżcie mi, proszę!

zmienić proces pieczenia czyli piekarnik :)

Artek

dziecięce ciasteczka - help
POTRZEBUJĘ POMOCY!
ratunku!!!!!!
jak zrobic jajecznice??????Pomozcie !!!!
bita smieta i ananas