bita smieta i ananas

1. Data: 2004-02-05 18:03:16

Temat: bita smieta i ananas
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nabralam ochoty na tort ananasowo-orzechowy, ale mam problem
czy moge laczyc ananas i bita smietane? ananas+galaretka nie jest udanym
polaczeniem, a nie bardzo mam ochote na mase budyniowa z ananasem:( chce
mase smietanowa z ananasem, ale mam w/w dylemat:P
alez sie napisalam, ale tak sie zachowuje kobieta kiedy ma zachcianke:P

Izza i trini

1. Data: 2004-02-05 18:49:24

Temat: Re: bita smieta i ananas
Od: "Joanna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Izza" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> mase smietanowa z ananasem, ale mam w/w dylemat:P
> alez sie napisalam, ale tak sie zachowuje kobieta kiedy ma zachcianke:P

Witaj, tu tez moze byc klopot polecam odsaczyc ananasa z zalewy jesli
uzywasz w syropie, zeby byl "suchy". A jesli uzywasz swiezego, to nalezy go
w kawalkach sparzyc wrzatkiem i nie powinnas napotkac problemu z bita
smietana.
pozdr.
Joanna

1. Data: 2004-02-05 18:50:12

Od: "Joanna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
go
> w kawalkach sparzyc wrzatkiem i nie powinnas napotkac problemu z bita

Ps w galaretce jak zrobisz tak samo, powinna się bezproblemowo zsiąść.

1. Data: 2004-02-06 05:39:44

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bvu0h4$so3$1@inews.gazeta.pl>,
Izza <i...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> mase smietanowa z ananasem, ale mam w/w dylemat:P
> alez sie napisalam, ale tak sie zachowuje kobieta kiedy ma zachcianke:P

Nie ma żadnego powodu, żeby się coś stało z bitą śmietaną w zetknięciu z
ananasem.

Władysław

lasagne
Pożegnanie
Chce sie oswiadcztc i nie wiem co ugotowac?
bigos - smak coś nie ten teges
naleśnik na twarzy