Chce sie oswiadcztc i nie wiem co ugotowac?

1. Data: 2004-02-05 13:34:10

Temat: Chce sie oswiadcztc i nie wiem co ugotowac?
Od: "Moje" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomozcie, myslalem nad daniem z cielenciny lub wolowiny, ewentulalnie z
ryby.
Cos smacznego i zebym nie zbankrotowl.
Hanys.

1. Data: 2004-02-06 11:39:40

Temat: Re: Chce sie oswiadcztc i nie wiem co ugotowac?
Od: "Gosia" <g...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Myślę że dobrym pomysłem będzie pstrąg w cieście piwnym smażony na
głębokim oleju.

- Sprawione pstrągi
- mąka pszenna
- jajko
- pół szklanki wody
- szklanka jasnego piwa
- przyprawa do ryb
- olej
- cytryna
- bagietka

Pstrągi umyć, polać odrobiną cytryny, posypać przyprawą do rybki, odstawić
na 30 minut w chłodne miejsce. Zrobić ciasto piwne z mąki, wody, piwa i
jajka (miksować do uzyskania konsystencji gęstej śmietany). Rozgrzać olej
(musi być bardzo gorący). Pstrągi zanurzyć w cieście i kłaść na głęboki
olej. Smażyć do zrumienienia. Podawać z chrupiącą bagietką i kawałkami
cytryny. Gorąco polecam.

--
Pozdrawiam Gosia (Dąbrowa Górnicza)
GG736525