kabaretki

1. Data: 2004-04-29 10:43:05

Temat: kabaretki
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej dziewczyny!
Chciałam kupc sobie kabaretki podkolanówki najlepiej albo jakies samonośne
ale koniecznie zielone , ciemna zieleń - nie wiecie gdzie w kraku dostanę?
najlepiej blisko rynku i ile mogą kosztować?

1. Data: 2004-04-29 10:58:16

Temat: Re: kabaretki
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

do 6 pln
mysle ze w takich stoiskach w bramach
Przy koncu Szewskiej oraz Florianskiej oraz pewnie w tym sklepie z bielizna
na Florianskiej.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2004-04-29 11:19:36

Od: "adas" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-04-29 11:31:08

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale koniecznie zielone , ciemna zieleń - nie wiecie gdzie w kraku dostanę?
> najlepiej blisko rynku i ile mogą kosztować?

zielone kabaretki podkolanowki robi firma ballerina, na slasku do kupiena na
pasazach supermarketu, cena nie wiecej nize 8 - 10 zl....
pewnie ci niewiele pomoglam? :)

pozdr

1. Data: 2004-04-29 19:16:03

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

:) gdzieś w Kraku na pewno są, w sumie teraz modne są różne kolory ,
poszukam
dziękuję

1. Data: 2004-04-29 20:54:33

Od: "Atena" <a...@-...org> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam kupc sobie kabaretki podkolanówki najlepiej albo jakies samonośne
> ale koniecznie zielone , ciemna zieleń - nie wiecie gdzie w kraku dostanę?
> najlepiej blisko rynku i ile mogą kosztować?

U mnie na osiedlu (Ruczaj) sa śliczne kolorki, właśnie kupiłam
pomarańczowe:)), a jutro lecę po turkusowe.
Cena 6 zł. Nie jest to w okolicach rynku, ale może Cie zainteresuje:))) jak
coś daj znać.
Pozdrawiam
Imenniczka

1. Data: 2004-05-04 06:09:34

Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale koniecznie zielone , ciemna zieleń - nie wiecie gdzie w kraku dostanę?
> najlepiej blisko rynku i ile mogą kosztować?

Hej,
nie jestem z Krakowa, ale W-wie można kupić różne kolory w Carrefourze. Może
zobacz właśnie na hali w tym sklepie w K-wie? Ceny niestety nie pamiętam:(
Pozdr., Kasia

1. Data: 2004-05-05 11:36:04

Od: "djmartin" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak chcesz to moge zobaczyc... czy są w hurtowni.. i wowczas jakos bysmy
sfinalizowali tranzakcje.
Jesli jestes zainteresowana daj znac! na priva.
ELA

-------------
ZAPRASZAMY
TANIA BIELIZNA FIRMOWA