kabel elektryczny do plyty gazowej...

1. Data: 2007-12-16 19:53:49

Temat: kabel elektryczny do plyty gazowej...
Od: "r...@g...com" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam podwojny problem z kablem elektrycznym do plyty gazowej Bosha (a
dokladniej do wbudowanej zapalarki). Po pierwsze kabel ten jest za
krotki i nie siega do gniazdka elektrycznego. Po drugie kabel ten nie
jest zakonczony zwykla wtyczka lecz po prostu golymi drutami.

Zastanawiam sie czy mozna rozwiazac obydwa problemy na raz. Najlepiej
by bylo gdybym mogl wymienic ten kabel na dluzszy i zakonczony
normalna wtyczka ale nie wiem czy mozna to tak po prostu zrobic. Innym
rozwiazaniem byloby kupienie jakiegos przedluzacza do ktorego mozna by
podlaczyc te "gole druty".

Co radzicie?

Pozdrawiam,
Rork

2. Data: 2007-12-16 20:03:07

Temat: Re: kabel elektryczny do plyty gazowej...
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@g...com> wrote:

> [...]
> by bylo gdybym mogl wymienic ten kabel na dluzszy i zakonczony
> normalna wtyczka ale nie wiem czy mozna to tak po prostu

Jeśli masz dostęp do początku tego kabla, to oczywiście, tak
będzie najlepiej.

J.

3. Data: 2007-12-16 20:37:43

Od: "wolim" <t...@n...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał

> Jeśli masz dostęp do początku tego kabla, to oczywiście, tak będzie
> najlepiej.

raczej końca kabla ;)

4. Data: 2007-12-16 21:22:08

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim <t...@n...pisz> wrote:

> raczej końca kabla ;)

Pisał o "zakończeniu" kabla, więc naturalnym drugim końcem będzie
początek :-)

J.

5. Data: 2007-12-17 08:59:37

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. pisze:

> Pisał o "zakończeniu" kabla, więc naturalnym drugim końcem będzie
> początek :-)

Ja bym się początka nie ruszał, ten kabel jest specjalny (przynajmniej w
większości płyt kuchennych), odporny na temperaturę. Jak już taki
wychodzi, to dodać po prostu kabel z wtyczką od jego końca... Ale jak
pytający/wątkotwórca ma takie dylematy - to może naprawde niech lepiej
tego samemu nie robi, niby to tylko 3 druty, ale trzeba wiedzieć jak to
zrobić żeby nikogo nie zabiło za 3 lata jak się mleko rozleje...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

6. Data: 2007-12-17 10:06:18

Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...
> [...]
> normalna wtyczka ale nie wiem czy mozna to tak po prostu zrobic. Innym
> rozwiazaniem byloby kupienie jakiegos przedluzacza do ktorego mozna by

Ja tez miałam za krótki kabel i moja zdolniejsza w tych sprawach druga
połówka wymieniła go na 2 razy dłuższy.
Wszystko działa.

Pozdr.

7. Data: 2007-12-17 15:23:43

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

To ciekawa uwaga, rzeczywiście przy płytach gazowych może sie co nieco nagrzac.
Czyli trzeba poszukać podobnego kabla, w oplocie tekstylnym lub w gumie.
Oryginalny powinien mieć na sobie jakieś nadruki.
JaC

-----

8. Data: 2007-12-18 21:17:35

Od: "Atanazy" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> Czyli trzeba poszukać podobnego kabla, w oplocie tekstylnym lub w gumie.
> Oryginalny powinien mieć na sobie jakieś nadruki.

Moim zdaniem najprostszym wyjsciem jest zamontowaniena koncu kabla zwyklej
wtyczki i podlaczenie do tego przdluzacza. Szybko, bez rozkrecania plyty i
poszukiwania specjalnego kabla :)

Pozdrawiam
Atanazy

9. Data: 2007-12-18 22:06:06

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie to nie jest rozwiązanie eleganckie, z paru powodów.
Np. coś się za kuchenka wyleje.
Albo bedzie źle kontaktować (w tym przewód uziemiający).
Miałem podobne sytuacje z mikrofalówką i dobierałem sie do bebechów z łączówką.
JaC

-----

> Moim zdaniem najprostszym wyjsciem jest zamontowaniena koncu kabla zwyklej wtyczki
i podlaczenie do tego przedluzacza.

Jaki cichy odkurzacz?
Tajemnicze cos z dna butelki wina - jakies drozdzaki?
pralka Bosch z odplamianiem
płyta gazowa i piekarnik do zabudowy
Pralka Candy CY2 104