kabina bez brodzika

31. Data: 2008-07-10 21:44:20

Temat: Re: kabina bez brodzika
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jul 2008 14:39:36 -0700 (PDT), pleg napisał(a):

> Nie z tej firmy
> http://www.sched-pol.com.pl/nowosci_pliki/plaskie.pd
> (str. 2-3)
>
> Tego z cerkoloru też oglądałem, ale ich płytki mi się nie pofdobały,
> dlatego wybrałem bez płytek i sam dobrałem odpowiednie (takie, aby po
> ich zmoczeniu się nie ślizgać).
>
> ps. nadal nie mam zdjęć :(
> ps2. używałem folii w płynie do dodatkowego zabezpieczenia

Ekstra!!!

32. Data: 2008-07-11 05:55:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ekstra!!!
Ektra będzie, gdy wyłożysz sobie granitowymi płytkami z groszkowaną
powierzchnią.

33. Data: 2008-07-11 06:28:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jul 2008 07:55:23 +0200, Panslavista napisał(a):

> Ektra będzie, gdy wyłożysz sobie granitowymi płytkami z groszkowaną
> powierzchnią.

Jeszcze bardziej, kiedy będę musiała to czyścić ;-)

34. Data: 2008-07-11 07:25:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze bardziej, kiedy będę musiała to czyścić ;-)

A niby po czym?

35. Data: 2008-07-11 07:33:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]

Wystarczy szczotka "ryżowa".

36. Data: 2008-07-11 18:05:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jul 2008 09:25:06 +0200, Panslavista napisał(a):

> A niby po czym?

Ja czyszczę wszystko jak szop pracz - nawet jak nie ma po czym ;-)
A serio: jak to "po czym"? - osady z mydła, zmydlonego potu i łoju z
ludzkiej skóry - no przecież kąpiel to własnie usuwanie mydłem owych
"przyjemności" ze skóry, nie? Już nie mówiąc o osadzie z kamienia wodnego -
a mam diabelsko twardą wodę w wodociągu.
Może aż tony tego nie są, ale jak to wszystko wejdzie w porowaty granit -
daj spokój. Ja tam mam za bogatą wyobraźnię, żeby sobie młotkowany granit
pod prysznicem fundować. A co najważniejsze - jak się zestarzeję i padnę
twarzą albo czem innem ;-) na ten granit, no to raczej już nie wstanę ;-)

37. Data: 2008-07-11 18:06:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jul 2008 09:33:32 +0200, Panslavista napisał(a):

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Wystarczy szczotka "ryżowa".

...i sporo siły. Ech, wolę już aerobik, a jak znam życie, sił z wiekiem nie
przybywa :-)

38. Data: 2008-07-12 18:25:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś jak Maruda: bede - nie bede, i zawsze, wszędzie szuka ujemnych
plusów.

Po pierwsze nie przesadzaj z porowatością granitu - to jest zwięzła skała w
porównaniu np. z marmurem. Nic też nie stoi na przeszkodzie, aby ją
zaimpregnować, płytki to też nie są nagrobki - można je układać jak
terrakotę. Do mycia wystarczy szczotka na kiju i mydło odkażające np.
Merida:
http://www.merida.com.pl/

http://www.merida.com.pl/catalogue.phtml?cat_categor
y_id=17&action=cat_product_show&cat_category_id=17&c
at_product_id=53

Kupuję u nich - przywożą kanistry do domu własnym transportem - polecam -
także doskonałe mydła do bardzo brudnych rąk (smary i farby), dobrze myjące
z dodatkami pielęgnacyjnymi i ładnym nienatrętnym zapachem. Super firma!

Marudo BIS !!!

39. Data: 2008-07-12 18:36:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jul 2008 20:25:38 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
> z dodatkami pielęgnacyjnymi i ładnym nienatrętnym zapachem. Super firma!

Już ją lubię :-)

Jaki młynek do kawy?
Usunięcie śladów po "antyperspirancie" ?
stellenangebote airbus stellenangebot stuttgart Informatiker Informatikerin siemens deutschland
Deska dębowa, parkiet lakierowany za pół ceny
Pralka Polar - jak wyjąć pojemnik na proszek?