kaczka (kaczor?) na pieczyste

1. Data: 2002-09-21 11:03:35

Temat: kaczka (kaczor?) na pieczyste
Od: "macho" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
rasa francuska, płeć nierozpoznana. Moj największy sukces kulinarny:
jajecznica na bekonie. Przepis na pieczyste proszę. Pisać wolno, krok po
kroku, abym zrozumiał, po upieczeniu chciałbym kaczkę zjeść, więc bez
eksperymentów, wszystko nagrywam , jak się nie uda to po papie i szybko,
zanim ptak zacznie spacerować po lodówce.
(przepisy: to już było, albo zajrzyj do archiwum można sobie darować)
pzdr

1. Data: 2002-09-23 08:01:48

Temat: Re: kaczka (kaczor?) na pieczyste
Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

From: "macho" <l...@p...onet.pl>

> zanim ptak zacznie spacerować po lodówce.

No wlasnie, tak a propos, gdzie kupic baaardzo tlusta kaczke? Chcialabym
ugotowac confit du canard (Efcia, jak posadzilam byka, to popraw)i nie mam z
czego :-/

Macabra

1. Data: 2002-09-23 18:08:28

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Roos" <a...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
news: 01a401c262d7$9f730080$77c94cd5@hppcvnmvhhid...
> [...]
> ugotowac confit du canard (Efcia, jak posadzilam byka, to popraw)i nie mam

Nie zrobilas :-)

A confit de cabard mozesz tysz na smalcu zrobic, nie ?

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-09-23 18:56:04

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> a écrit dans le message de news:
3d8f5517$0$595$6...@n...free.fr...

> Nie zrobilas :-)
>
> A confit de cabard mozesz tysz na smalcu zrobic, nie ?

Za to ja blad zrobilam :-(
"confit de canard" oczywiscie...

Aha, mozesz tez zrobic "confit d'oie" czyli z gesi. Moze gesi tluszcz mzna w
Polsce kupic ?

Ewcia

--
Niesz !