kafelki a cena

1. Data: 2003-09-18 14:11:59

Temat: kafelki a cena
Od: "Renee" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mnie interesują ceny położenia kafelek zarówno na podłodze jak i ścianie
(kuchnia).
Jestem z Gdańska i poszukuję dobrego fachowca - no i nawet jak go już znajdę
to nie wiem ile taka usługa kosztuje.
Proszę o pomoc.
Dzięki
Renee

1. Data: 2003-09-18 14:40:32

Temat: Re: kafelki a cena
Od: Paweł <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. A ja jestem z Wrocławia i mam ten sam problem. Czy cena zależy od
wielkości kafelków. Czy im większe kafle tym taniej ? Pozdrawiam Paweł

PS. Również szukam dobrego, uczciwego fachowca

1. Data: 2003-09-18 16:48:50

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 18 Sep 2003 16:11:59 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <r...@v...pl> i powiedziała:

> Witam!
> Mnie interesują ceny położenia kafelek zarówno na podłodze jak i ścianie
> (kuchnia).

Dwa i pół roku temu płaciłam 30-35 zł (nie pamiętam) za metr
(Poznań). Cena raczej nie zależy od tego, czy kuchnia, czy łazienka ;-)

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-09-18 22:25:36

Od: "Marcin Egert" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Mnie interesują ceny położenia kafelek zarówno na podłodze jak i ścianie
> (kuchnia).

Wedlug mnie dobry fachowiec nie liczy z metra. Z metra to sobie mozna liczyc
jak sie hale kladzie, ale nie mieszkania. Wszystko zalezy od tego jak
wyglada kuchnia/lazienka (wneki, krzywizny - trza bedzie prostowac, i inne
takie), jakie plytki (z krzywych plytek (a niestety sa takie) nie tak latwo
ulozyc prosta sciane czy podloge (a tego pewnie bedziesz oczekiwac). Poza
tym jest jeszcze pare innych czynnikow. Moje doswiadczenie uczy:

1.
Nie ufaj za bardzo komus kto moze przyjsc i zaczac robic "od zaraz". Na
fachowca raczej trzeba czekac

2.
Nie bierz powaznie ofert cenowych jakie ktos Ci podaje bez obejrzenia
pomieszczenia. Wedlug mnie to tez traci amatorszczyzna.

Wstepnie to tyle.

Pozdrawiam,

Marcin Egert

gdzie i za ile tamron 70-300 4-5,6 LD
Jaka lodowka
odbior mieszkania cd-jakie usterki sa zasadne?
środki Amway-a. Warto?
środki AmWay-a. warto?