kamizelka na drutach poszukiwana

1. Data: 2003-01-20 13:55:18

Temat: kamizelka na drutach poszukiwana
Od: "kroowka" <o...@r...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

cześc dziewczątka
poszukuję pomysłu albo wzoru na kamizelkę drutową, taką z warkoczami na
przodzie i z golfem, moze macie jakiś fajny wzór?
mam dosyć grubą włóczkę w naturalnym kolorze i pomysła że kamizelka ma być
gruba, dopasowana i ze skomplikowanym warkoczem (albo jakąś inną plątaniną)
i.......... nic mi sie narazie nie podoba na tyle, żeby zabrać sie za
robienie :)
poratujcie, plizzzzz

a teraz niezwiązane z kamizelką PS.
Dlaczego w Polsce nie ma wydawnictw z drutowymi wzorami na takie szalone i
niepospolite ubranka jak np. http://www.rebecca-online.com/index.shtml
Znacie coś bardziej szalonego u nas niż Sandra i Swetry??

Pozdrawiam serdecznie

--
* o * Olcia
* ,/\,

1. Data: 2003-01-20 14:10:50

Temat: Re: kamizelka na drutach poszukiwana
Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <o...@r...pl_NOSPAM> napisał w wiadomości
> Dlaczego w Polsce nie ma wydawnictw z drutowymi wzorami na takie szalone i
> niepospolite ubranka jak np. http://www.rebecca-online.com/index.shtml
> Znacie coś bardziej szalonego u nas niż Sandra i Swetry??

A w czym się to szaleństwo objawia?

A tak powaznie, to kiedyś Verena prezentowała takie inne i niebanalne
modele.
Kasia

1. Data: 2003-01-20 14:24:23

Od: "kroowka" <o...@r...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia A." <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "kroowka" <o...@r...pl_NOSPAM> napisał w wiadomości
> >

> A w czym się to szaleństwo objawia?

no może bardziej niż szalone, to niepospolite :) zwracające uwagę przez to
że nie wiszą w każdym sklepie i są inne niż całe stosy rzeczy które juz
miałyśmy, lubiłyśmy, ale juz sie opatrzyły
podoba m się bardzo modele na 2 (to nic że może trochę niepraktyczne) i 7
stronie nowego numeru rebecci, a na str. 8 jest fajna czarna kamizelka,
chyba prosta ale ma dziurkę w warkoczu

> A tak powaznie, to kiedyś Verena prezentowała takie inne i niebanalne
> modele.

czasami przeglądam niemieckie wydanie w Empiku jak mi się nawinie, bywają
bardzo fajne i własnie nieoklepane modele, ale po polsku chyba juz Vereny
nie ma :(, a ja niemca nigdy nie mogłam sie nauczyć :(
za to po angielsku jakbym coś znalazła, to na pewno bym się skusiła

> --
> Pozdrawiam
> Kasia

Ola

1. Data: 2003-01-20 15:30:36

Od: "Barbara Hevelke" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszło

BasiaH

1. Data: 2003-01-20 15:30:56

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Hi!
Na tej stronie sa niektore modele opisane.
Monika B.

1. Data: 2003-01-21 05:59:52

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a na str. 8 jest fajna czarna kamizelka,
> chyba prosta ale ma dziurkę w warkoczu

Warkocze z dziurkami są w ostatniej Burdzie ze wzorami na druty.
Pozdr. - Gośka (Lublin) z bolącą głową

1. Data: 2003-01-21 10:11:32

Od: "kroowka" <o...@r...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
> Hi!
> Na tej stronie sa niektore modele opisane.
> Monika B.

no fakt, sa
ale przeciez nalogowcom jest zawsze malo ;)))
marzy mi sie comiesieczna gazeta po naszemu, grubosci mniej wiecej burdy z
samymi niespotykanymi dzianinkami ..... :)))))))))))))))
marzenia..........
gdyby sie latwo spelnialy nie bylyby marzeniami :)))
Pozdrówki
Ola
--
* o * Olcia