info o magazynie "Styl"TVN24

1. Data: 2003-01-20 13:43:12

Temat: info o magazynie "Styl"TVN24
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponizej otrzymana informacja o zmianie godzin nadawania magazynu Styl
(z wieloma pomysłani dla robotkowiczek-jak ktos jeszcze nie
ogladał..warto!!!!!),
ktora otrzymalam na swoj adres.

DW: A...@t...pl
.

1. Data: 2003-01-20 20:17:15

Temat: Re: info o magazynie "Styl"TVN24
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie wczoraj cos ok 23.30 (powtorka)bodajze na TVN24 byl ten program.
Mowiono m.in.
o powrocie do koronek ! :-)))
Pokazywano kilka caly czas w tle. Byly to bardzo duze koronki, firanki itp.
Jednak, moze sie myle, ale watpie w to, zebyly to robotki szydelkowe :-(
Przez ekran telewizora wygladaly na ... robione maszynowo, ale obym sie
mylila !
Jednakze wypowiedzi pan byly bardzo przychylne. Mowily o trendach w
dziedzinie zdobnictwa domowego, ktore wlasnie wchodza w koronki. Popularnosc
tak kiedys niechcianych koronek, ogladanych przez pryzmat serwetek
babcinych, czy starej zdewocialej ciotki (!!!) tlumaczono ekologia, ze niby
to caly czas tworzywo naturalne (czy rzeczywiscie?!?!) i dobre dla
alergikow, jak rowniez tym, z czym trudno sie nie zgodzic, ze otwory w
takich firankach pozwalaja na swobodny przeplyw powietrza, co z kolei
uniemozliwia osiadanie kurzu. Nieocenione dobro zarowno dla wspomnianych
uczuleniowcow, jak rowniez z punktu widzenia ciaglego prania firan. :-)))

Jednym slowem Panie, jestesmy nie tylko na topie, co na dodatek... bardzo
romantyczne :-)))

Pozdrawiam
Asia Huzarska

1. Data: 2003-01-21 13:53:50

Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ponizej otrzymana informacja  o zmianie godzin nadawania magazynu Styl
> (z wieloma pomysłani dla robotkowiczek-jak ktos jeszcze nie
> ogladał..warto!!!!!),
> ktora otrzymalam na swoj adres.

Pochwale sie :). Przed samymi swietami byl w programie Styl pieciominutowy
reportaz o technice Window Color z moim skromnym udzialem :). Bylo o
dekoracjach swiatecznych i o tym jak sie je wykonuje. Nakrecanie tego reportazu
bylo swietna przygoda, poprzedzona 2 tygodniami przygotowan. Wszyscy moi
znajomi dali sobie obkleic szyby, za drobna przysluge - umycie okien i szanse
zostania gwiazda tv :)).
Pozdrawiam
D. Czeraniuk
http:republika.pl/antique_deco/

1. Data: 2003-01-23 08:56:55

Temat: Window Color jeszcze, było: info o magazynie "Styl"TVN24
Od: Ewa Zimkowska <e...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chciałam dowiedzieć się o trwałość tych witraży w kontekście ozdobienia kafli w
łazience - czy można je myć gąbką? A może jak je polać prysznicem to spłyną? I czy
je widać wystarczająco na nieprzeroczystej powierzchni?

Ewa
Co skąpi na gotowe kaflowe "dekory"
i nie ma zamiaru ich wydłubywać ze ściany, jakby się kiedyś znudziły

1. Data: 2003-01-23 09:45:20

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
spłyną? I czy
> je widać wystarczająco na nieprzeroczystej powierzchni?

Te farbki nie są wodoodporne. Juz lepsze sa specjalne farby do porcelany,
ale one sa juz zupelnie niezmywalne (tzn. mozna je zmywac lakierem do
paznokci, ale nie wiem, jak na niego reaguja po wyschnieciu). No i problem
polega na tym, ze nimi maluje sie od razu na kafelkach, wiec szablonu pod
spod podlozyc sie nie da :)

Magda

1. Data: 2003-01-23 09:49:19

Od: Ewa Zimkowska <e...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te farbki nie są wodoodporne.

Dzięki.
Szkoda - a już miałam taką genialną myśl ...

Pozdrawiam

Ewa
Wrocław

1. Data: 2003-01-23 17:37:52

Od: a...@x...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki.
> Szkoda - a już miałam taką genialną myśl ...
>
> Pozdrawiam
>
> Ewa
> Wrocław

Mam kilka naczyn ozdobionych Window Color, myję je delikatnie pod bieżącą wodą
i już kilka miesięcy mi służą. (To gościnne szklaneczki dla moich bratanków)
Więc na takie ozdoby w łazience na czas "póki się nie znudzą" mogą się nadać.
Jeszcze nie próbowałam, ale teraz to zrobię.

Anna

1. Data: 2003-01-24 15:55:40

Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od (a...@x...wp.pl) dostałam taką:

> Więc na takie ozdoby w łazience na czas "póki się nie znudzą" mogą
> się nadać. Jeszcze nie próbowałam, ale teraz to zrobię.

A ja się witam, bom nowa:-D. Jak prawie wszyscy stwierdzam, że wrednie
sadystczne jesteście:-D, do tej pory nic z robótkami do czynienia nie
miałam, tzn. antytalent wykazywałam spory:-), a przez Was się okazuje,
że jednak chyba będę jednak m u s i a ł a się przełamać i coś nauczyć:-
).
A co do molowania na szybach to właśnie coś sobie wymyśliłam. Bo wiecie
mam trzy "łazienki" tzn. łazienkę, ubikację i "pralkownię", wszystkie
drzywi mają jednakowe szybki kwadratowe i na dodatek są jedne obok
drugich. Ja się już nauczyłam, ale często goście mają problem z
trafieniem do tego pomieszczenia, na którym właśnie im zależy.
Pomyślałam, że można by na szybach zrobić witrażyki tematycznie
nawiązujące do wnętrza;-).
Farbki jak rozumię to takie jak przed świętami były w zabawkowych z
wzorami, co można na folii? A może znacie jakieś wzory, rysuki, które
by mi tematycznie pasowały?
--
Pozdrawia Monika
GG 51726

1. Data: 2003-01-28 08:13:17

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miałam, tzn. antytalent wykazywałam spory:-), a przez Was się okazuje,
> że jednak chyba będę jednak m u s i a ł a się przełamać i coś nauczyć:-

Skoro Twoje powitanie przeszło bez echa to ja Cię witam w imieniu
wszystkich.
To prawda jesteśmy wredne, złośliwe, sadystyczne. A skoro "wlazłaś między
wrony to......"
Na początek zacznij witażyki, później proponuję jakieś ozdoby szydełkowe
albo xxx albo frywolitki. Tematyka tutaj bardzo duża.
Miłej pracy. Niech Ci będzie tutaj dobrze.

Pozdrawiam

Ela

1. Data: 2003-01-29 14:10:49

Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od ela0626 (e...@i...pl) dostałam taką:

> To prawda jesteśmy wredne, złośliwe, sadystyczne. A skoro "wlazłaś
> między wrony to......"

Aż przerażające;-), ale to pewnie ta pasja, którą widać w postach tak
wciąga niezdrowo i nałogowo:-).

> Na początek zacznij witażyki, później proponuję jakieś ozdoby
> szydełkowe albo xxx albo frywolitki. Tematyka tutaj bardzo duża.

Aż za! za dużo jak się okazuje można zrobić samemu i cieszyć się z
tego:-D Chwilowo jestem osioł, któremu w żłoby dano:-). Wszystko mi się
podoba:-) i nie wiem za co się zabrać.

> Miłej pracy. Niech Ci będzie tutaj dobrze.

Dziękuję bardzo:-).

--
Pozdrawia Monika
GG 51726