kampania

151. Data: 2009-11-29 00:05:15

Temat: Re: kampania
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Nov 2009 22:47:36 +0100, Jadrys napisał(a):

> To tym bardziej dziwne - samej wymyślać te wszystkie mity na temat
> homoseksualizmu.

Niczego nie wymyślam - parady równości i lobbing polityczny oraz
ekonomiczny (a i prawny oraz medialny) homoseksualistów są faktami.

> Tak sobie, swojemu zdrowemu rozsądkowi.

Mam zdrowy. Twierdzisz przeciwnie? - no to ja twierdzę przeciwnie :-)

> Nie w tym rzecz, nie w ich intymnych sprawach.. Chodzi właśnie o ich
> ruch, - dlaczego jesteś jemu przeciwna? Przecież oni tylko walczą o
> swoje podstawowe prawa.

Mają wszystkie podstawowe prawa obywatelskie. Natomiast chcą więcej i to
już nie są podstawy.

--

Ikselka.

152. Data: 2009-11-29 16:06:20

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Niczego nie wymyślam - parady równości i lobbing polityczny oraz
> ekonomiczny (a i prawny oraz medialny) homoseksualistów są faktami.

I to Ci przeszkadza? Przecież to jest tylko sposób walki o ich prawa.
Chcą pokazać że też są częścią społeczeństwa, ale o mniejszych prawach.

> Mam zdrowy. Twierdzisz przeciwnie? - no to ja twierdzę przeciwnie :-)

Myślę jednak że Twoje rozumowanie w tym względzie przeczy zdrowemu
rozsądkowi.

> Mają wszystkie podstawowe prawa obywatelskie. Natomiast chcą więcej i to
> już nie są podstawy.

Niestety nie mają.. W Polskim prawie wogóle niema miejsca na coś takiego
jak homoseksualizm. Wiesz że są przypadki wyrzucenia homoseksualisty
podczas odwiedzin ze szpitala (jako obcego człowieka) w którym leży
jego partner?

153. Data: 2009-11-30 00:55:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Do kogo ta mowa?
> http://www.linux.pl/

"Polska Strona Linuksa - informacje, porady, wymiana doświadczeń..."
Tiaaa...

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

154. Data: 2009-11-30 09:27:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Nov 2009 17:06:20 +0100, Jadrys napisał(a):

> [...]
> jak homoseksualizm. Wiesz że są przypadki wyrzucenia homoseksualisty
> podczas odwiedzin ze szpitala (jako obcego człowieka) w którym leży

Mnie też wyrzuciliby, gdybym chciała sie dowiedzieć o zdrowie osoby, w
której jestem TYLKO zakochana. Nie widzę różnicy w traktowaniu.

A co do prawnych aspektów - niech zawrą umowę u prawnika o wzajemną opiekę
i chodzą z nią - ja też mam na podorędziu odpowiedni dokument, który daje
mi prawa.
Można też zmienić nazwisko na identyczne - i legitymować się jako
"rodzina", skoro chodzi o wpuszczenie do szpitala.
Nie widzę trudności.

TYLKO że im wcale nie o to chodzi.... Oni chcą wejsc do MOJEGO Koscioła ze
SWOIM "ciasteczkiem". Sorry, mamy tam swoje - jeśli chcą, mogą dostać takie
samo, jak ja, pod pewnymi warunkami, TYMI SAMYMI, które i ja wypełniam. Jak
równość, to równość, nie?
:->
--

Ikselka.

155. Data: 2009-11-30 09:47:30

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]

> mogą dostać takie samo, jak ja, pod pewnymi warunkami, TYMI SAMYMI,
> które i ja wypełniam. Jak równość, to równość, nie?

Nawet równości nie potrafisz/nie chcesz zrozumieć. \
Jak się wytnie mniejszości, to wtedy reszta jest równa? :D

michał

Re: Spierdalaj :-)
Re: **Jak wyjaśnić idiotce, że jej TŻ-cio jest durny i nam zwisa
Kim jest BLACHARA?
WIARA W MOC...
*kto jest za tym żeby sender poszedł po rozum do głowy?