kanał irc

1. Data: 2006-06-06 22:41:44

Temat: kanał irc
Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś rok temu chyba zaproponowałem uczestnictwo kanałowiczów w" live
communication". Odzew był mierny.
Zatem przypominam, że działa kanał w sieci IRCNET o nazwie
#plrecogrody.
Jeśli jesteście zainteresowani nocnymi pogaduchami, to wyjaśnię
szczegóły.
Guru organizator

2. Data: 2006-06-07 19:23:12

Temat: Re: kanał irc
Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> #plrecogrody.
> Jeśli jesteście zainteresowani nocnymi pogaduchami, to wyjaśnię

To ktoś w ogóle jeszcze z irca korzysta w dobie gg, tlenu i innych kadu?? To
ja chcę :) Mam sentyment. Dzięki ircowi meża poderwałam ;) Tylko kurczę będę
sobie musiała przypomnieć jak to działało w ogóle.

Pozdrawiam serdecznie
Ania L.

3. Data: 2006-06-07 20:37:08

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Jun 2006 19:23:12 +0000 (UTC), " " <a...@g...pl>
wrote:

>To ktoś w ogóle jeszcze z irca korzysta w dobie gg, tlenu i innych kadu??

GG i inne są dla mientkich. Tfardym trzeba być...

4. Data: 2006-06-08 07:48:43

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> będę
> sobie musiała przypomnieć jak to działało w ogóle.

Tak, KTOŚ korzysta. Tacy twardziele, co to nie lubia wyskakujących okienek z
reklamami ;) Od jakiegoś czasu zauważyłam, że IRC przeżywa renesans.
Pozdrawiam
Baśka

5. Data: 2006-06-08 07:59:16

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc napisała:

> Tak, KTOŚ korzysta. Tacy twardziele, co to nie lubia wyskakujących okienek z
> reklamami ;) Od jakiegoś czasu zauważyłam, że IRC przeżywa renesans.
Ale epoka drewnianych światłowodów już się nie wróci, oj nie ;-(
Krzysztof

6. Data: 2006-06-08 09:32:30

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Ale epoka drewnianych światłowodów już się nie wróci, oj nie ;-(
:))) A kosiarki bezprądowe nie są be ? ;)

Pozdrawiam
Baśka

7. Data: 2006-06-08 10:28:12

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc napisała:

> :))) A kosiarki bezprądowe nie są be ? ;)
Moja jest prądowa, ale bezkablowa. I jest jak najbardziej "cacy".

8. Data: 2006-06-08 11:00:12

Temat: Re: kanał irc OT
Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc <a...@a...art.pl> napisał(a):
Tacy twardziele, co to nie lubia wyskakujących okienek z
> reklamami ;)

No ale to można wyłączyć. Te reklamowe okienka na górze też. Wiem, bo i mnie
nie ma, ale jak to zrobić, to muszę mojego podręcznego informatyka zapytać.

Pozdrawiam
Ania L.

9. Data: 2006-06-08 11:06:25

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mnie
> nie ma, ale jak to zrobić, to muszę mojego podręcznego informatyka
E tam. Prawdziwi twardziele kochają tryb tekstowy.

Pozdrawiam
Baśka

10. Data: 2006-06-08 19:31:41

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" napisał:
> Zatem przypominam, że działa kanał w sieci IRCNET o nazwie
> #plrecogrody.
> Jeśli jesteście zainteresowani nocnymi pogaduchami, to wyjaśnię
> szczegóły.

A co bota postawiles? ;) Ale irc to fajny pomysl, przypomne sobie dawne
czasy. Tylko sobie Luzika zainstaluje, chyba, ze mam na linuxie jakiegos
klienta ;)

Agnieszka Biernacka

Kompletnie OT
Jak siać sasanki?
Głupie pytanie o rzodkiewkę...
co robic z przekwitnietymi żonkilami, irysami
Co to sa GLEBY NAMARZLINOWE?