kanał irc

11. Data: 2006-06-08 20:47:45

Temat: Re: kanał irc
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wilk napisał:

> Moja jest prądowa, ale bezkablowa. I jest jak najbardziej "cacy"

Wszystkie są bezkablowe.
Do odbiorników ruchomych i przenośnych przewód oponowy.

Pozdrawiam, Barbara

12. Data: 2006-06-08 20:55:15

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Biernacka wrote:

> [...] chyba, ze mam na linuxie jakiegos klienta ;)

BitchX, ircii i pewnie jeszcze kilka innych. Mi czasem zdarza się korzystać
z tego pierwszego.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pytano Ruskiego z byłego Sojuza.
-- Czy premier Miller to luzak?

13. Data: 2006-06-08 22:08:56

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" napisał:

> BitchX, ircii i pewnie jeszcze kilka innych. Mi czasem zdarza się
> korzystać
> z tego pierwszego.

Jak Wasc radzisz ;) Postawilam BitchX. Tylko tam cicho i nikogo nie ma. Moze
i lepiej, bo sie przynajmniej wyspie ;)

Agnieszka Biernacka

14. Data: 2006-06-09 20:06:49

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Jun 2006 00:08:56 +0200, "Agnieszka Biernacka"
<a...@g...pl> wrote:

>Jak Wasc radzisz ;) Postawilam BitchX. Tylko tam cicho i nikogo nie ma. Moze
>i lepiej, bo sie przynajmniej wyspie ;)

Kanał się rozwija, własnie trwa dyskusja o nalewce na orzechach
włoskich :-)

15. Data: 2006-06-09 21:15:09

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 08 Jun 2006 22:55:15 +0200, Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> wrote:

>Pozdrawiam,
>Grzesiek

nick <sapi> to Ty?

16. Data: 2006-06-11 21:05:48

Temat: Re: kanał irc OT
Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Jun 2006 13:06:25 +0200, "Dobranoc"
<a...@a...art.pl> wrote:

> E tam. Prawdziwi twardziele kochają tryb tekstowy.
>
>Pozdrawiam
>Baśka

To czemu jeszcze Cię nie widzieliśmy na #plrecogrody?

17. Data: 2006-06-11 21:12:16

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Guru wrote:

> To czemu jeszcze Cię nie widzieliśmy na #plrecogrody?
Masz ślepe boty ? ;)

Pozdrawiam
Baśka

Ps. O TEJ porze wszystkie grzeczne dzieci śpią.

Kompletnie OT
Jak siać sasanki?
Głupie pytanie o rzodkiewkę...
co robic z przekwitnietymi żonkilami, irysami
Co to sa GLEBY NAMARZLINOWE?