kapuha manipulator?

1. Data: 2003-02-02 22:36:59

Temat: kapuha manipulator?
Od: "Łukasz Nawrocki" <l...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

na przykładzie kapuhy i histori jej postów na tej grupie, jesteśmy świadkami
rodzenia się machanizmu manipulacji. kapuha może w bardzo prosty sposób
manipulować naszą opinią:
w fazie pierwszej rozjuszyła niezadowolenie grupowiczów poprzez wysyłanie
tzw. śmieci. następnie się wytłumaczyła, przedstawiając się jako kasia,
która była swych działań nieświadoma.
początkowo miałem ją za pryszczatego nastolatka, który chce na siebie
zwrócić uwagę, a teraz mam ją za zagubioną dziewczynę, która chce spróbować
swoich sił w psychologi.
kim jest kapuha?

1. Data: 2003-02-02 23:08:43

Temat: Re: kapuha manipulator?
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz Nawrocki" <l...@k...lm.pl> wrote in

> kim jest kapuha?

I czy zycie ma sens?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Dobry Jezu, a nasz Panie, napraw moja pralke Franie

1. Data: 2003-02-02 23:11:35

Od: "tomanio" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kim jest kapuha?

Moim zdaniem jest zwykłą kobietą która od niedawna korzysta z komputera i
nie musi od razu wszystkiego wiedzieć (mówię tylko o aspekcie
komputerowo-technicznym). Ktoś jej pokazał newsy, o co mniej więcej chodzi i
sobie poszedł. A, że dziewczyna jest energiczna i ciekawa to działa jak tak
jak potrafi. Nie wydaje mi się, żeby zamierzała kimkolwiek manipulować, może
troszkę próba zwrócenia na siebie uwagi. I tyle...

Czyli kapucha to po prostu Kasia... :-)
Ciekaw jestem jaki kolor włosów (ale to tak na marginesie) :-))
pzdr.

1. Data: 2003-02-02 23:33:45

Od: "Kacper Cieśla \(COMBOY\)" <c...@p...sobie.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Nawrocki" <l...@k...lm.pl> napisał w
wiadomości news:b1k7l8$bv2$1@news.onet.pl...
> [...]
| początkowo miałem ją za pryszczatego nastolatka, który chce na siebie
| zwrócić uwagę, a teraz mam ją za zagubioną dziewczynę, która chce

Wielki manipulator nadchodzi ! Uciekajmy ! Koniec jest już blisko !
A ogladales "Kapusniaczka" ? ;)

--
Pozdrawiam - COMBOY;
WWW: http://www.programuj.com;

1. Data: 2003-02-02 23:34:37

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz Nawrocki" w news:b1k7l8$bv2$1@news.onet.pl napisał(a):

> kim jest kapuha?

Jestes wyznawca teorii spiskowej, czy jak? ;-)

tomanio - ja stawiam na braz lub cos w tym odcieniu ;-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-02-03 00:11:34

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Nawrocki:
> ... rozjuszyła niezadowolenie grupowiczów...

Najlepiej jak kazdy mowi za siebie. :]

Czarek

1. Data: 2003-02-03 06:38:43

Od: "d.v." <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
świadkami
> rodzenia się machanizmu manipulacji. kapuha może w bardzo prosty sposób

Osobą która wybiera się na psychologię - a np. nic nie wie o experymencie
Filipa Zimbardo, nie zna podstawowych pojęć brasnżowych, rozmowę zamienia w
błoto. Dla mnie ta osoba już się wystarczająco przedstawiła, i poki co nie
zrobila nic aby ten stan rzeczy zmienić. Po drugie, nie uważam żeby
kimkolwiek manipulaowała. To za duże słowo.!

1. Data: 2003-02-03 06:39:21

Od: "d.v." <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli kapucha to po prostu Kasia... :-)
> Ciekaw jestem jaki kolor włosów (ale to tak na marginesie) :-))

a może na głowie...

1. Data: 2003-02-03 07:16:58

Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
świadkami
> rodzenia się machanizmu manipulacji. kapuha może w bardzo prosty sposób

Przeczytaj jeszcze raz wszystkie jej posty. Znajdziesz odpowiedź na swoje
domniemania.

Silvio Manuel

1. Data: 2003-02-03 07:47:29

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kim jest kapuha?

Oto odwieczny problem ludzkości ....
Poprośmy specjalistę od portretów psychologicznych o rozwikłanie tego
problemu :))))
Greg czy mnie słyszysz? Możesz coś bliżej powiedzieć o manipulacji jakiej
dopuściła się kapuha?
Bardzo przyda nam się to w tym jakże poważnym dochodzeniu .. :]

Pozdrawiam
Vicky

serotonina, noradrenalina, dopamina, adrenalina ?
Makabryczne sny
Polska i Polacy
KACZOR DONALD...
powtorka: poszukuje terapeuty w Toruniu