"kapuściana dieta"

1. Data: 2002-03-01 09:38:54

Temat: "kapuściana dieta"
Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję przepisu na tzw. "Dietę Kapuścianą"
Nie pamiętam dokładnie jak ona się nazywa. Wiem natomiast, że opiera się na
zupie warzywnej z kapustą selerem naciowym itd i każdego dnia tygodnia
dochodzą do niej raz owoce, raz warzywa. Mam nadzieję, że ktoś domyśli się o
jaką dietę mi chodzi i dostanę przepis. Z góry bardzo dziękuję.
Aseti

2. Data: 2002-03-01 11:16:39

Temat: Re: "kapuściana dieta"
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aseti"
> Poszukuję przepisu na tzw. "Dietę Kapuścianą"

"Bierze się jednego kapuścianego głąba i się go karmi"...

Wojtek bp,ppnmsp
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

3. Data: 2002-03-01 11:23:49

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dochodzą do niej raz owoce, raz warzywa. Mam nadzieję, że ktoś domyśli się o
> jaką dietę mi chodzi i dostanę przepis. Z góry bardzo dziękuję.

chyba chodzi ci o diete Kwasniewskiego,ale tego drugiego:) który po skonczeniu
diety ciutke :) przytył

4. Data: 2002-03-01 12:01:50

Od: "Agnieszka Mroczek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie
a czy wszyscy wiecie ,ze te diete mozna stosowac do kilku miesiecy i nie
dluzej

Użytkownik Aseti <a...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5nigv$nub$...@n...tpi.pl...

5. Data: 2002-03-01 12:44:01

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie było ani zabawne, ani miłe...

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:3c7f6729@news.vogel.pl...

6. Data: 2002-03-01 12:45:00

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba ta dieta, czy masz na nią przepis?

7. Data: 2002-03-01 13:14:35

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aseti" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> To nie było ani zabawne, ani miłe...
>

> Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
> wiadomości news:3c7f6729@news.vogel.pl...

Jerome

Ani zabawne, ani miłe nie jest to, że nie potrafisz czytać
ze zrozumieniem i zastosować się do ogólnych norm netykiety.

Wojtek

8. Data: 2002-03-01 13:29:12

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> . / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/
> \/ `.' `.| `.' "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Jeśli źle Cię uraziłam, to bardzo przepraszam.
Kiedy ma się setki rzeczy na głowie nie zawsze wszystko się zauważy.
Natomiast co do norm etykiety, to proszę jaśniej, bo nie wiem o co Ci
chodzi.
Nie wydaje mi się, abym powiedziała komukolwiek, cokolwiek nietaktownego.

10. Data: 2002-03-01 14:45:29

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aseti"
> Ani zabawne, ani miłe nie jest to, że nie potrafisz czytać
>
> Jeśli źle Cię uraziłam, to bardzo przepraszam.

Och, mnie nie tak łatwo urazić :)

> [...]
> chodzi.
> Nie wydaje mi się, abym powiedziała komukolwiek, cokolwiek

Tu nie chodzi o coś nietaktownego - napisałem "Netykiety",
a nie "Etykiety". Netykieta nakazuje odpisywać pod cytatem
i wycinać zbędne sygnaturki (przedpiścy). To pierwsze już
zastosowałaś, to drugie nie :)

Wojtek

9. Data: 2002-03-01 14:45:29

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aseti"
> [...]

. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/
\/ `.' `.| `.' "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

oczyszczanie organizmu
michel montignac
Vitana: Citrin
Dlaczego DO zaleca mieso?