"kapuściana dieta"

11. Data: 2002-03-01 14:53:34

Temat: Re: "kapuściana dieta"
Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> Tu nie chodzi o coś nietaktownego - napisałem "Netykiety",

A co netykieta mowi o dlugosci sygnaturki? mistrzu

Chaciur

12. Data: 2002-03-01 15:00:34

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witajcie
> a czy wszyscy wiecie ,ze te diete mozna stosowac do  kilku  miesiecy i nie
> dluzej

Chyba cos ci się pokręciło kilka miesiecy to ciutke za dlugo na rozgotowanej
kapuscie ,cebuli papryce i pomidorach 2 tygodnie to jest max a pozniej jojo
murowane.Kazda monotonna dietą przez kilka miesiecy można sobie zrobic kuku.

13. Data: 2002-03-01 15:08:01

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chaciur"

> A co netykieta mowi o dlugosci sygnaturki? mistrzu
> Chaciur

Mistrza mam jednego i nie jestem nim ja (od razu uprzedzam: JK też nie).

A sygnaturkę mam prawidłową, nie licząc spacji po minusach, którą
automatycznie obcina OE.
Hint: wszystko, co pod sygnaturką, to reklama.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

14. Data: 2002-03-01 15:16:15

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> Mistrza mam jednego i nie jestem nim ja (od razu uprzedzam: JK też nie).

Zaciekawiles mnie. Mozna wiedziec kogo?
Oczywiscie jak mi nie odpowiesz to
nadal nie bede sie na Ciebie gniewal.

> Hint: wszystko, co pod sygnaturką, to reklama.

Nie wazne jak to sobie nazwiesz.

Chaciur

15. Data: 2002-03-01 15:53:56

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję przepisu na tzw. "Dietę Kapuścianą"
> Nie pamiętam dokładnie jak ona się nazywa. Wiem natomiast, że opiera się na
> zupie warzywnej z kapustą selerem naciowym itd i każdego dnia tygodnia
> dochodzą do niej raz owoce, raz warzywa. Mam nadzieję, że ktoś domyśli się o
> jaką dietę mi chodzi i dostanę przepis. Z góry bardzo dziękuję.
> Aseti

Prosze bardzo:

http://www.aboutcabbagesoupdiet.com/

iza

16. Data: 2002-03-01 16:08:07

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chaciur"
> Użytkownik Wojciech Gołąbowski
> Zaciekawiles mnie. Mozna wiedziec kogo?

Można. Jezusa Chrystusa.

> Nie wazne jak to sobie nazwiesz.
> Chaciur

Ale to nie ja to tak sobie nazwałem...

Wojtek

17. Data: 2002-03-01 22:17:12

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> Można. Jezusa Chrystusa.

Sam sie ostatnio sklaniam ku tej kandydaturze

> Ale to nie ja to tak sobie nazwałem...

Mysle ze wiesz skad takie ograniczenia.
Bez wzgledu na terminologie chodzi o powtarzajacy
sie tekst konczacy posty, ktorego milo jest oszczedzic
modemowcom. Oczywiscie wybor nalezy do Ciebie
to nie prawo karne a jedynie dobrowolne zasady,
tak jak odpowiadanie ponizej postu cytowanego.

pozdrawiam Chaciur

18. Data: 2002-03-01 22:28:34

Od: "ava" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem dietetykiem, nie będę cię zachęcać do Diety Optymalnej (sama
jestem na DO), jeśli tylko chodzi o stratę kg do końca marca w celu
uzyskania dobrego wyglądu na imprezce. Może zastosuj chińskie przyslowie:

"Sniadanie zjedz sama, obiadem podziel się z przyjacielem, a kolację oddaj
wrogowi"

Poza tym słodyczom precz!

Takie sugestie
Ava

19. Data: 2002-03-02 10:57:40

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> skribis:

>Użytkownik "chaciur"

>Mistrza mam jednego i nie jestem nim ja (od razu uprzedzam: JK też nie).

Piszesz nie na temat.

>A sygnaturkę mam prawidłową,

sygnaturke masz nieprawidlowa.

I jestes niemily.

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

20. Data: 2002-03-02 22:07:42

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> wrote in message
> Hint: wszystko, co pod sygnaturką, to reklama.

W Twoim przypadku sygnaturka ma 7 linii i jest niezgodna z netykietą:

1> Wojtek
2> --
3> , Wojciech "Voqo" Gołąbowski
4> . / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/
5> \/ `.' `.| `.' "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
6> ---------- | --- siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome
7> ---> http://www.esensja.pl/ <---

Zadbaj o to, aby miała maksymalnie 4 linie i wtedy będziesz moralnie
uprawniony do pouczania innych w kwestii sieciowej etykiety...

oczyszczanie organizmu
michel montignac
Vitana: Citrin
Dlaczego DO zaleca mieso?