"kapuściana dieta"

21. Data: 2002-03-02 22:12:25

Temat: Re: "kapuściana dieta"
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aseti" <a...@h...pl> wrote in message news:a5nte0$ppb$1@news.tpi.pl...

> To chyba ta dieta, czy masz na nią przepis?

A co, chcesz przytyć? :-)

22. Data: 2002-03-02 22:13:29

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"ava" <e...@p...pl> wrote in message news:3c8000b1@news.vogel.pl...
> Nie jestem dietetykiem, nie będę cię zachęcać do Diety Optymalnej (sama
> jestem na DO), jeśli tylko chodzi o stratę kg do końca marca w celu
> uzyskania dobrego wyglądu na imprezce. Może zastosuj chińskie przyslowie:
>
> "Sniadanie zjedz sama, obiadem podziel się z przyjacielem, a kolację oddaj
> wrogowi"

To taka łagodna wersja przepisu na schudnięcie brzmiącego: "Nie żryć tyle!" :)

23. Data: 2002-03-03 11:58:11

Temat: Re: "kapusciana dieta"
Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ava" <e...@p...pl> skribis:

>"Sniadanie zjedz sama, obiadem podziel się z przyjacielem, a kolację oddaj
>wrogowi"

BTW: Slyszalem tez w wersji: Sniadanie zjedz jak krol, obiad jak zebrak, a
kolację oddaj wrogowi

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

24. Data: 2002-03-04 08:17:17

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To taka łagodna wersja przepisu na schudnięcie brzmiącego: "Nie żryć
tyle!" :)

Ja wcale dużo nie jem. Rano 1 kanapeczkę (obowiązkowo z sałatką). w pracy
drugą podobną. Na obiad jedno małe danie. Mięso jadam sporadycznie, zamiast
ziemniaków - kskus lub ryż. Kolacji nie jem w ogóle, ponieważ wracam późno z
pracy i obiad jest również kolacją.

25. Data: 2002-03-04 13:14:24

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pszemol"
> "Wojciech Gołąbowski"
>
> W Twoim przypadku sygnaturka ma 7 linii i jest niezgodna z netykietą:
>
> 1> Wojtek
> 2> --
> 3> , Wojciech "Voqo" Gołąbowski
> 4> . / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/
> 5> \/ `.' `.| `.' "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię
godzinami
> 6> ---------- | --- siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K.
Jerome
> 7> ---> http://www.esensja.pl/ <---
>
> Zadbaj o to, aby miała maksymalnie 4 linie i wtedy będziesz moralnie
> uprawniony do pouczania innych w kwestii sieciowej etykiety...

ICKJ do niej zaliczysz? Może z połowę postu?
Dwa minusy i spacja (obcinana przez OE) oddziela sygnaturkę
od treści wiadomości. Gdzieś Ty widział, żeby ją liczyć do
sygnaturki???
A w dobrym tonie jest pozostawić imię/pseudonim/etc nad "-- ",
żeby po wycięciu sygnaturki nadal było wiadomo, komu się
odpowiada...

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/
---> http://www.esensja.pl/ <---

26. Data: 2002-03-04 22:23:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> wrote in message
> ICKJ do niej zaliczysz? Może z połowę postu?

Tylko to, co się w nim za każdym razem na dole powtarza.

> Dwa minusy i spacja (obcinana przez OE) oddziela sygnaturkę
> od treści wiadomości. Gdzieś Ty widział, żeby ją liczyć do
> sygnaturki???

Jeśli tylko cała się mieści POD separatorem to nie liczyłbym go.
U Ciebie jednak separator jest wewnątrz sygnaturki więc go policzyłem.

> A w dobrym tonie jest pozostawić imię/pseudonim/etc nad "-- ",
> żeby po wycięciu sygnaturki nadal było wiadomo, komu się
> odpowiada...

A kto Ci takie głodne kawałki naopowiadał?
To, komu odpowiadam widać w dwojaki sposób, bez pozostawiania
sygnatury - raz: widać strukturę wątka i widać kto komu odpowiada.
Dwa: na początku swojej wypowiedzi cytuję Twoją z opisem od kogo
pochodzi wraz z linkiem do oryginału tej wypowiedzi. Starczy?

Nie ma potrzeby umieszczać żadnych elementów sygnaturki
powyżej jej separatora. To zupełnie nieuzasadnione postępowanie.
Przy założeniu oczywiście, że w ogóle sygnaturka jest uzasadniona...

27. Data: 2002-03-04 22:26:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aseti" <a...@h...pl> wrote in message news:a5varo$fc6$1@news.tpi.pl...
> [...]
> ziemniaków - kskus lub ryż. Kolacji nie jem w ogóle, ponieważ wracam późno z

Chodziło mi o ilość jedzenia mierzoną w kaloriach w stosunku do
ilości kalorii wydatkowanej w ciągu dnia. Mało/dużo to pojęcia względne.
Jeśli twierdzisz że jesz mało i dalej grubniesz to znaczy, że nie masz
racji i jesz za dużo. Nie powinnaś po prostu spożywać więcej kalorii niż
ich wydatkujesz. Gdy ten bilans jest zaburzony i kalorii nie ma gdzie spalić
to po prostu zostają one magazynowane w postaci oponek na brzuchu, jak u mnie :-0)

28. Data: 2002-03-05 09:25:27

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pszemol"
> "Wojciech Gołąbowski"
> Tylko to, co się w nim za każdym razem na dole powtarza.

W takim razie zapomniałeś jeszcze dodać jedną pustą linię,
która też tam zawsze jest.

> [...]
> Dwa: na początku swojej wypowiedzi cytuję Twoją z opisem od kogo
> pochodzi wraz z linkiem do oryginału tej wypowiedzi. Starczy?

Ty może cytujesz... Ja na ten przykład to akurat wycinam.
A ten, kto ma większy wpływ na kształt nagłówka
odpowiedzi (korzystając z innego mailera), daje tam
co chce. Wiele osób nie daje tam w ogóle nic.

> Nie ma potrzeby umieszczać żadnych elementów sygnaturki
> powyżej jej separatora. To zupełnie nieuzasadnione postępowanie.

Twoim zdaniem.
Ja mam inne.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

29. Data: 2002-03-05 09:37:25

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy założeniu oczywiście, że w ogóle sygnaturka jest uzasadniona...

Dla ich właścicieli pewnie tak. To coś jak kolczyk w nosie. Ma ich wyróżniać
z tłumu i zwracać na nich uwagę.

30. Data: 2002-03-05 14:39:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> wrote in message

> Dla ich właścicieli pewnie tak. To coś jak kolczyk w nosie.
> Ma ich wyróżniać z tłumu i zwracać na nich uwagę.

No to może ja też sobie sygnaturkę do nosa założę? :-))))

oczyszczanie organizmu
michel montignac
Vitana: Citrin
Dlaczego DO zaleca mieso?