kapusniak

1. Data: 2002-12-10 04:17:40

Temat: kapusniak
Od: "Kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy w kapuśniaku Kwaśniewskiego (nie DO) można seler naciowy zastąpić
korzeniowym, za cholerę nie mogę dostać.

--

pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

2. Data: 2002-12-10 10:49:57

Temat: Re: kapusniak
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamas.hw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
t003.jasien.net...
> czy w kapuśniaku Kwaśniewskiego (nie DO) można seler naciowy zastąpić
> korzeniowym, za cholerę nie mogę dostać.

Mozesz zmienic,ale po co ci ten kapusniak????Chcesz na chwilke schudnac?A
potem przytyc.Nie oplaca sie wiec gotowac tej zupy i z obrzydzeniem jej
jesc.Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2002-12-10 11:20:11

Od: "Kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
schudnac?A
> potem przytyc.Nie oplaca sie wiec gotowac tej zupy i z obrzydzeniem

Spoko :-)) ja tygodniowo biegam 40 - 60 km i mnie dieta na schudnięcie
nie potrzebna, wprost przeciwnie. Ale żonie nie przetłumaczę

4. Data: 2002-12-10 12:26:07

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> Spoko :-)) ja tygodniowo biegam 40 - 60 km i mnie dieta na schudnięcie
> nie potrzebna, wprost przeciwnie. Ale żonie nie przetłumaczę

Podsun jej inna diete,taka,ktora nie wywola jojo po zakonczeniu,inaczej
szkoda jej udreki z zupa.Nie da to zadnych efektow,a bedzie jeszcze bardziej
zniechcecona,gdy przytyje.Ja jestem na Montignacu,jem duzo,same dobre
potrawy i nie tyje.Polecam Hafsa

MM i sol
bialko
monti-zaczynam