MM-wahania wagi-macie coś takiego?

1. Data: 2002-12-10 11:48:27

Temat: MM-wahania wagi-macie coś takiego?
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Mam pytanie do osób, które stosują MM już jakiś czas. Mój mąż jest od dwóch
miesięcy z kawałkiem na MM, schudł 10 kilo. Ale występuje u niego takie
zjawisko: jak się waży rano, to waga pokazuje np.128 kg, następnego dnia-128,9.
Albo rano-128, następnego dnia-129,3.Potem znowu spada.
Dietę stosuje rygorystycznie, nie podjada. Czsami się zdarzy, że ma bardzo
długie przerwy między posiłkami(taką mamy pracę) i nie je np. od 11.00 do 19.00
lub 20.00.

Miał ktoś coś takiego? Ktoś wie, jak to wyjaśnić? Bo to dla niego bardzo
frustrujące, i chciałabym mu tego oszczędzić.

Pozdrawiam serdecznie- Gosia

2. Data: 2002-12-10 12:15:58

Temat: Re: MM-wahania wagi-macie coś takiego?
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kurcze myslalem ze to tylko ja to mam!

rano waze o 1,5 kg mniej niz wieczorem - ale srednio regularnie raz o 1kg
czasami o dwa. Myslalem ze ma to zwiazek z iloscia plynu w organizmie

wiec ustalilem sobie metodologie pomiaru

waze sie zawsze rano po zalatwieniu potrzeb toaletowych ale przed jedzeniem
i piciem czegokolwiek

Musta

3. Data: 2002-12-10 12:29:15

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Miał ktoś coś takiego? Ktoś wie, jak to wyjaśnić? Bo to dla niego bardzo
> frustrujące, i chciałabym mu tego oszczędzić.

Twoj maz nie ma sie czym stresowac.Takie wahania wagi wystepuja ,grunt,ze
generalnie waga idzie w dol.Przeciez,gdy odda sie stolec i mocz,waga bedzie
nizsza.....Sama to wypraktykowalam i przestalam sie wazyc codziennie,by sie
nie stresowac.Niech trzyma sie dzielnie i sie nie martwi.Pozdrawiam Hafsa

4. Data: 2002-12-10 15:27:18

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Musta
>
> Hmm... Ale Paweł waży się zawsze rano, po zrobieniu tego i owego, i właśnie
przed jedzeniem. A i tak się ta waga tak waha. Trochę to bez sensu.

Ale bardzoś mnie pocieszył swą wypowiedzią, bo to znaczy, że coś jest na rzeczy
i może nie warto się przejmować.:-)))

Hafsa ma rację, zrezygnować nie warto, oczywiście.

Pozdrawiam- Gosia

5. Data: 2002-12-10 18:28:55

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale występuje u niego takie
> zjawisko: jak się waży rano, to waga pokazuje np.128 kg, następnego
dnia-128,9.
> Albo rano-128, następnego dnia-129,3.Potem znowu spada.

Polecam notowanie codziennych ważeń na jakimś wykresie (papier czy Excel) i
przyglądanie się trendowi w dłuższym okresie. Patrzenie na różnice między
dwoma dniami albo wręcz z jednego dnia IMO nie ma sensu.

Pozdrawiam
JAnuszeq

6. Data: 2002-12-10 20:27:58

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> kurcze myslalem ze to tylko ja to mam!
>
> rano waze o 1,5 kg mniej niz wieczorem - ale srednio regularnie raz o 1kg
> czasami o dwa. Myslalem ze ma to zwiazek z iloscia plynu w organizmie

myślę,ze tak. W nocy odparowujesz dość dużo wody. Obiło mi sie o uszy, że co
najmniej 0,5-1 kg. W tym czasie nie przyjmujesz płynów więc to naturalne że
masa spada.

> wiec ustalilem sobie metodologie pomiaru
>
> waze sie zawsze rano po zalatwieniu potrzeb toaletowych ale przed
jedzeniem
> i piciem czegokolwiek

Hehe, to identycznie jak ja. I wiesz co? Też mam takie same wahania. Zrób
sobie arkusz w excelu, następnie obok kolumny z masą zrób sobie wzór na
średnią z ostatnich np 5 dni i wtedy wykres ładnie się wygładzi.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

> Musta

kapusniak