karaluchy :(

11. Data: 2005-03-08 12:16:42

Temat: Re: karaluchy :(
Od: "parrot" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezus Maria...
>
> Pozdrawiam
> H. (spod krzesła)

Tiaaa, teraz sie zorientowalam :)

Trulam karaluchy, nie dzieci :)))
Dzieci maja sie dobrze.

Pozdrawiam
parrot

12. Data: 2005-03-08 13:50:58

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Mar 2005 13:16:42 +0100
"parrot" <p...@p...onet.pl> wrote:

> > Jezus Maria...
> >
> > Pozdrawiam
> > H. (spod krzesła)
>
> Tiaaa, teraz sie zorientowalam :)
>
> Trulam karaluchy, nie dzieci :)))

ROTFL, poplakalem sie ze smiechu :))))))))))))))))

Sierp

13. Data: 2005-03-08 16:25:50

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "parrot" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tiaaa, teraz sie zorientowalam :)
>
> Trulam karaluchy, nie dzieci :)))
> Dzieci maja sie dobrze.

Dooobre:))) A ja myslalam, zes taka wyrodna matka i chcialam cie
podkablowac, hihihi

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

14. Data: 2005-03-08 17:02:05

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosia" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z Was zna może jakąś "domową" metodę zwalczania karaluchów?
> Niestety nie mogę zastosować w domu żadnych chemikaliów bo wraz z
> karaluchami połowę rodziny bym wytruła (tak to jest jak ma się w domu
> alergików...).

Przejrzyj jeszcze archiwum, moze cos znajdziesz:
http://glinki.com/?l=kgs86a

15. Data: 2005-03-08 23:26:38

Od: "gosia" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kwas borny (do kupienia w aptece) w postaci proszku

A czy kwas borny ma ostry/intensywny/nieprzyjemny/... zapach?

16. Data: 2005-03-09 19:57:35

Od: "JAcek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Faraonki zjadają jaja karaluchów - ale nie wiem co lepiej mieć w domu,
> mrówki czy karaluchy :)

Hmm - czy ktos moze potwierdzic teze o zjadaniu jaj karaluchow przez
faraonki?
To powazna sprawa, bo sie wychowywalem w towarzystwie malutkich brazowych
mroweczek, ale te wielkie czarne bydleta ktore biegaja szybciej niz ja to
mnie przerazaja...
Pozdrawiam,
JAcek

17. Data: 2005-03-10 13:29:45

Od: "malthus" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiciu" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Kwas borny (do kupienia w aptece) w postaci proszku wymieszany z niewielką
> ilością cukru pudru. To wdmuchnąć pod szafki, pod lodówkę i wszędzie tam,

ja to kiedys probowalem z kwasem bornym i niewiele pomoglo. Wytrulem troche,
ale wkrotce pojawilo sie nastepne pokolenie.
Paweł

18. Data: 2005-03-10 22:04:53

Od: "Rex" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wojna to wojna - czy sa jakies skuteczne metody dla bloku, kiedy walczy
> sie samotnie?
Niestety ale blok i samotnie raczej się wykluczają.
Pamiętam jak mieszkałem w wynajętym pokoju w bloku to w całej klatce trwała
wojna z jedną z lokatorek, która odmawiała udziału w likwidacji karaluchów.
Efekt był taki, że na czas stosowania chemikalii te z jej mieszkania chowały
się po kątach aby następnie zająć całą klatkę.
Najszybciej osiągniecie jakieś efekty działając razem

Pozdrawiam

Rex

19. Data: 2005-03-12 08:32:23

Od: "JAcek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rex" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Efekt był taki, że na czas stosowania chemikalii te z jej mieszkania
> chowały
> się po kątach aby następnie zająć całą klatkę.

DZiekuje za smutne wiesci - jak widac czarne bestie sa inteligentniejsze niz
niektorzy sasiedzi...
Pozdrawiam,
JAcek

20. Data: 2005-03-13 22:08:31

Od: Dandi <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Mar 2005 20:30:18 +0100, "gosia" <g...@g...pl>
wrote:

> [...]
>jedzenia na wierzchu nie zostawiam, ale te bestie nadal biegają mi po kuchni

Witaj,

jest srodek, tylko trzeba go sobie sprowadzic z USA. nazwy nie
pamietam, ale jak poczeszesz siec, to z pewnoscia trafisz. ten srodek
nie zabija a odstrasza. na podlodze i w poblilzu miesc, z ktorych
przychodza stawia sie takie male pudeleczka w ksztalcie waclow. dla
ludzi calkowicie obojetne. mialem mieszaknie, w ktorym byla istna
plaga. traktowanie chemia nie pomagalo bo spolecznosc bloku nie robila
dezynsekcji jednoczesnie, wiec zawsze mialy sposobnosc gdzies sie
ukryc. po ustowieniu tych odstraszaczy wszystkie sie wyniosly.

serdecznosci
Daniel

Pralka AEG seria Lavamat
Gdzie w Wa-wie pojemniki plastikowe na proszek do prania?
ogrzewanie podłogowe - program
Jak sprzet kupic (wiertarka i tak dalej)
[poszukuję technologii & środka]