karaluchy - jak sie ich wyzbyc??

1. Data: 2006-11-18 10:20:42

Temat: karaluchy - jak sie ich wyzbyc??
Od: "kolin82" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

mam przykry problem, kiedys chyba z jakimis ziemniakami przynioslem do
domu
karaluchu (nie ma zsypu itp). zauwazylem je i pokolei zaczalem wybijac
- w
wiekszosci byly male, ale teraz to juz sie rozprzestrzenily w kuchni a
nie
wiem jak sobie z nimi poradzic ;(

Prosze o pomocne rady
POzdrawiam
Kolin

2. Data: 2006-11-18 12:55:27

Temat: Re: karaluchy - jak sie ich wyzbyc??
Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 11:20, "kolin82" wrote:
> [...]
> - w
> wiekszosci byly male, ale teraz to juz sie rozprzestrzenily w kuchni a

1. Kot:)
2.
http://groups-beta.google.com/group/pl.rec.dom/searc
h?q=karaluchy&start=0&scoring=d&hl=pl&

--
Pozdrawiam :)
JM

3. Data: 2006-11-19 16:31:05

Od: "tom" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "kolin82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> - w
> wiekszosci byly male, ale teraz to juz sie rozprzestrzenily w kuchni a

Polecam Getox, Blattanex żel lub Globol. Sprawdzone. Dziala 100%.

--
Pzdr,
Tomek

4. Data: 2006-11-19 22:23:22

Od: "Kolin" <kolin82<wyciachajnawiasy>@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

a to zabija czy odstrasza?

5. Data: 2006-11-20 06:16:42

Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam Getox, Blattanex żel lub Globol. Sprawdzone. Dziala 100%.

Tylko ostrożnie, szczególnie w kuchni i jeśli masz czworonogi. Na karaluchy
też działa nieźle.

6. Data: 2006-11-20 19:34:16

Od: "tom" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Kolin @o2.pl>" <kolin82<wyciachajnawiasy> napisał w wiadomości
>a to zabija czy odstrasza?
Zabija.Globol i Blattanex to żel który zjadają. Zatruwają w ten spoób całe
gniazda.W moim przypadku
od roku nie widziałem żadnego a wcześniej było ich całkiem sporo. Lepiej
działa chyba Blattanex, jest dosyć
drogi ale działa.

--
Pzdr,
Tomek

7. Data: 2006-11-22 14:58:29

Od: "marek" <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam uwazam ze mozesz zakupic jakies srodki przeciw karaluchom napewno w
sklepach mozna cos takiego znalezc.

8. Data: 2006-11-22 16:27:36

Od: DwaSkrzydla <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli mieszkasz w bloku to istnieje duze prawdopodobieństo, że
zagospodarowały budynek. U mojej siostry w bloku był taki problem,
samodzielne działania nic nie dawały (znikały na jakis czas), dopiero
całościowe podejście ze strony administarcji doprowadziły do usuniecia
"sublokatorów"
Pdr.Mariusz
kolin82 wrote:
teraz to juz sie rozprzestrzenily w kuchn

WLX 20460 Bosch
Palenie drewnem - problem
zabrudzony zlew fragranitowy
Pytanie do Zayzayera.Pralki LG z Direct drive .
Elektroszczotka, turboszczotka itp. - warto?