karmazyt oraz kamienie w doniczce, a robaczki

1. Data: 2005-04-13 08:08:53

Temat: karmazyt oraz kamienie w doniczce, a robaczki
Od: "zzZZzz" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,

mam do was pytanko o te dwie rzeczy
niby maja byc dekoracja i jakims tam ulepszeniem ale:

1. przy karmazycie zauwazylem ze robi sie wokol niego bialy nalot, to
normalne ? nie sa to jakies plesnie czy cos innego ?

2. biale kamienie [te co na droge tez sie daje] po jakims czasie zolknal mi
i sa juz nie estetyczne ;/ leca do smietnika, da sie je czyms innym
zamienic/wymienic co nie bedzie nabieralo koloru po 2-3msc ?

no i jeszcze jedno pytanko oto dorobilem sie malych bialych podluznych
robaczkow ok.1-2mm ktore sa bardzo ruchliwe i skaczace ;-D
sa to zapewne jakies pierwogonki lub szczeciogonki, chcem je wytepic [brr]
srodkiem "Basudin"
czy lepiej czyms innym ???

pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi
zzZZzz

2. Data: 2005-04-13 11:38:50

Temat: Re: karmazyt oraz kamienie w doniczce, a robaczki
Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zzZZzz" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> 1. przy karmazycie zauwazylem ze robi sie wokol niego bialy nalot, to
> normalne ? nie sa to jakies plesnie czy cos innego ?

Na keramzycie, tak jak i na brzegach doniczki i na powierzchn ziemi osadzają
się sole wapniowe z wody używanej do podlewania (tak jak w czajniku "kamień
kotłowy")

> [...]
> i sa juz nie estetyczne ;/ leca do smietnika, da sie je czyms innym
> zamienic/wymienic co nie bedzie nabieralo koloru po 2-3msc ?

Przyczyna jak wyżej +glony. A zastąpić - hmmm.... może mech albo kulki
szklane?

pozdrowienia
Ania

3. Data: 2005-04-17 08:13:35

Od: "zebron" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zzZZzz":

> sa to zapewne jakies pierwogonki lub szczeciogonki, chcem je wytepic [brr]
> srodkiem "Basudin"
> czy lepiej czyms innym ???

Dlaczego zaraz brr, ja uważam, że są piękne a przy tym całkowicie
nieszkodliwe.
pozdr
zebron

4. Data: 2005-04-17 18:16:24

Od: "zzZZzz" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego zaraz brr, ja uważam, że są piękne a przy tym całkowicie
> nieszkodliwe.

hyhy no co ja mam inny gust piekna i jakos nie za ciekawie dla mnie wyglada
jak cos mi w doniczce "skacze" hyhy :-]

Szafirek
Ultradźwiękowy odstraszacz kotów
Żurawina wielkoowocowa