karmiła piersią 8-letnią córkę. za a anwet przeciw!

1. Data: 2010-02-03 00:24:09

Temat: karmiła piersią 8-letnią córkę. za a anwet przeciw!
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://tr.im/MBnt

"Brytyjka Veronika Robinson jest wielką zwolenniczką teorii, że to dzieci
powinny decydować, kiedy przestają pić mleko
matki. W 2007 roku jej córka miała osiem lat i... chętnie sięgałą po pierś,
by nieco się posilić!"

2. Data: 2010-02-03 02:15:53

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> [...]
> powinny decydować, kiedy przestają pić mleko
> matki. W 2007 roku jej córka miała osiem lat i... chętnie sięgałą po

Nic zdrożnego. Dawniej wszystkie zdrowe matki karmiły dzieci do dwu lat i
dłużej.

3. Data: 2010-02-03 07:13:31

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> "tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

> pierś,
>
> Nic zdrożnego. Dawniej wszystkie zdrowe matki karmiły dzieci do dwu lat i
> dłużej.

Ale widzisz roznice m. 2 a 8? Mnozyc tez umiesz, mam nadzieje?
I.

4. Data: 2010-02-03 07:22:59

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

> Ale widzisz roznice m. 2 a 8? Mnozyc tez umiesz, mam nadzieje?
> I.

Mnożyć się nadal mogę, Izulko! ;-)

5. Data: 2010-02-03 07:29:10

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> "Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

> dzieci
>
> Mnożyć się nadal mogę, Izulko! ;-)

Mylisz mnie z kims.
I.

6. Data: 2010-02-03 07:33:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mylisz mnie z kims.
> I.

Możliwe, trudno. Ad meritum - pokutuje wśród kobiet przekonanie, ze kobieta
karmiąca nie zajdzie w ciążę z powodu braku miesiączki... Możliwe, że tamta
chroniła się w ten sposób.

7. Data: 2010-02-03 07:45:43

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> [...]
> karmiąca nie zajdzie w ciążę z powodu braku miesiączki... Możliwe, że tamta

Bzdura na resorach. _Zwlaszcza_, jesli dotyczy 8-letniego okresu karmienia.
I.

8. Data: 2010-02-03 07:47:10

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Cóż za wnikliwy umysł. Normalnie bestia.
> Marchewka, a jaką szkołę kończyłaś?

A o jaki okres mojego zycia pytasz? Bo wiela szkol ja konczyla.
I czemu takie zainteresowanie z Twej strony?
I.

9. Data: 2010-02-03 07:49:51

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
kobieta
> karmiąca nie zajdzie w ciążę z powodu braku miesiączki... Możliwe, że

Sam byłem świdkiem, kiedy trzecioklasista dostawał cyca rano zanim
poszedł do szkoły. Matka nie miała czasu - wydoiła krowy, dała z jednego
cyca młodemu, resztki odessał starszy, drugiego cyca też i szedł do szkoły,
a matka spowrotem do pracy. Sklep daleko, chleb przywozili do kiosku koło
południa...

10. Data: 2010-02-03 07:52:39

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bzdura na resorach. _Zwlaszcza_, jesli dotyczy 8-letniego okresu
karmienia.
> I.

He..he, kobiety to maszyny proste z małymi programami do prostych czynności.
Np. chłopy to tylko jedno mają na myśli. I rozkładają nogi.

Re: Kocham więc biję
tragikomedia
PRAWO LASKI...
Literki Robakksa