tragikomedia

1. Data: 2010-02-02 21:00:56

Temat: tragikomedia
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://tr.im/MAdO

"Internet jest jednym z kandydatów do tegorocznej Pokojowej Nagrody Nobla."

--

Ten, kto zna trenera, posiada wiedzę.
Ten, kto zna jego żonę, jest oświeconym.

2. Data: 2010-02-02 21:12:14

Temat: Re: tragikomedia
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> http://tr.im/MAdO
>
> "Internet jest jednym z kandydatów do tegorocznej Pokojowej Nagrody
> Nobla."

A ja myślałem, że po Obamie już nie będzie aż tak śmiesznie. A gdzie tam,
widzę, że "pokojowi Noblodawcy" gotowi są przekroczyć każdą granicę-
śmieszności przekroczyli dawno. Może dać pośmiertną nagrodę Hitlerowi-
dzięki jego wojnie w Europie ponad 50 lat panował pokój?:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

3. Data: 2010-02-02 21:16:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> http://tr.im/MAdO
>
> "Internet jest jednym z kandydatów do tegorocznej Pokojowej Nagrody Nobla."

Świetna myśl! Może będziemy mogli wszyscy ją odebrać. :)

Ewa

4. Data: 2010-02-03 10:06:36

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://tr.im/MAdO
>
> "Internet jest jednym z kandydatów do tegorocznej Pokojowej Nagrody

Hah, doskonałe.
W sumie to uwielbiam życie w krainie absurdów - dobrze mi to działa na
poczucie humoru. Do tej pory twierdziłam, że to nasz ukochany kraj jest oazą
absurdem stojącą, a tu proszę - to jest zaraźliwe!

MK

5. Data: 2010-02-03 17:22:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> [...]
> poczucie humoru. Do tej pory twierdziłam, że to nasz ukochany kraj jest
> oazą absurdem stojącą, a tu proszę - to jest zaraźliwe!

Z jakiegoś powodu nas do tej Unii chcieli.

Qra

PRAWO LASKI...
Literki Robakksa
Re: Filozofia Jezusa