tak sie powinno robić reklamy

1. Data: 2010-02-02 14:55:45

Temat: tak sie powinno robić reklamy
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

2. Data: 2010-02-02 15:22:56

Temat: Re: tak sie powinno robić reklamy
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

> http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM

brrr, mocne, az ciarki przechodzą
Druch

3. Data: 2010-02-02 17:27:59

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

TA reklama jest debilna, ponieważ ludzie do których niejako jest
adresowana nie mają problemów z wyobraźnią.
Czyli w tej grupie problem ten praktycznie nie istanieje.

Wniosek: zrobił ją ktoś pozbawiony empatii i wyobraźni.

--
CB

4. Data: 2010-02-02 17:55:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM

Też zaczynasz dzień od wykopa?

Qra

5. Data: 2010-02-02 17:57:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

i ROZUMU!

--
CB

6. Data: 2010-02-02 18:42:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7iso

Mój samochód nie da mi jechać bez zapiętych pasów.

Ewa

7. Data: 2010-02-02 18:50:56

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mój samochód nie da mi jechać bez zapiętych pasów.
>
> Ewa

Ja miałem taką opcję włączoną. Na szczęście serwis podszedł do tego
wyrozumiale i wyłączył- wraz z fqrzającym brzęczeniem sygnalizatora zapięcia
pasów. precz z faszyzmem!

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

8. Data: 2010-02-02 20:29:30

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 02-luty-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Też zaczynasz dzień od wykopa?

nie, a joemonstera podglądam :)

--

jeśli pływanie wyszczupla, to co wieloryby robią źle?

9. Data: 2010-02-02 20:31:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 02-luty-10, gdy medea wymamrotał:

> Mój samochód nie da mi jechać bez zapiętych pasów.

nie znoszę takich samochodów.
podobnie jak worda, który uparcie twierdzi, że pewne słowa nie istnieją :)

--

przykro mi, sidoroski?
http://www.youtube.com/watch?v=Pso2ocHCz_4

10. Data: 2010-02-02 20:32:21

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 02-luty-10, gdy Chiron wymamrotał:

> [...]
>
> Ja miałem taką opcję włączoną. Na szczęście serwis podszedł do tego
> wyrozumiale i wyłączył- wraz z fqrzającym brzęczeniem sygnalizatora zapięcia

też taki miałem, ale ja tam wziąłem sprawy w swoje ręce. skasowałem
samochód.

Re: tak sie powinno robić reklamy
Re: GDZIE?...
Re: tak sie powinno robić reklamy