tak sie powinno robić reklamy

11. Data: 2010-02-02 20:39:19

Temat: Re: tak sie powinno robić reklamy
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com>
news:hk9g0f$r3o$1@news.dialog.net.pl...
> "tren R" <t...@n...sieciowy>
> news:3ymijg1u0ogo.dlg@trenerowa.karma...

>> http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM

> brrr, mocne, az ciarki przechodzą
> Druch

Trzy razy w kilkugodzinnym odstępie czasowym to oglądnąłem
i 3 razy poczułem to samo. Zaczyna się gdy facet wybałusza oczy
i potęguje gdy to dziecko ze skrzydełkami podnosi się.
Ciekawe, że gdy to piszę - te ciarki także się pojawiły.
To dreszczyk - podejrzewam, że fizycznie wykrywalny
*jeżenie się włosków" :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

12. Data: 2010-02-02 20:53:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> nie znoszę takich samochodów.

Ja się przynajmniej nauczyłam pasy zapinać. Bo w poprzednim zdarzało mi
się nie zapiąć.

> podobnie jak worda, który uparcie twierdzi, że pewne słowa nie istnieją :)

Open Office Writer też to robi. ;)

Ewa

13. Data: 2010-02-02 20:54:53

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> "Druch" <e...@n...com>

> Trzy razy w kilkugodzinnym odstępie czasowym to oglądnąłem
> i 3 razy poczułem to samo.

Myślicie, że coś ze mną nie tak, skoro ja nic specjalnego nie czuję?
No, poza ciekawością typu "co też będzie dalej".

Ewa

14. Data: 2010-02-02 21:02:04

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 02-luty-10, gdy medea wymamrotał:

nauczyłaś?
reagujesz - jak maszyna:)

czyli stało się...
:)

--

tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

15. Data: 2010-02-02 21:03:04

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 02-luty-10, gdy medea wymamrotał:

> Myślicie, że coś ze mną nie tak, skoro ja nic specjalnego nie czuję?
> No, poza ciekawością typu "co też będzie dalej".

osiągnęłaś pierwszy stopień na drodze do piekła.
:)

--

jeśli pływanie wyszczupla, to co wieloryby robią źle?

16. Data: 2010-02-02 21:06:41

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm>

> Myślicie, że coś ze mną nie tak, skoro ja nic specjalnego nie czuję?
> No, poza ciekawością typu "co też będzie dalej".
>
> Ewa

Filmy z dreszczykiem, dreszczcowce, "włosy stają dęba"
- te nazwy nie wzięły się z nikąd.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

17. Data: 2010-02-02 21:07:27

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ciekawe, że gdy to piszę - te ciarki także się pojawiły.
> To dreszczyk - podejrzewam, że fizycznie wykrywalny

A ja boję się najbardziej śmierci w płomieniach, więc unikam zapinania
pasów.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

18. Data: 2010-02-02 21:09:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> A był to 02-luty-10, gdy medea wymamrotał:

> nauczyłaś?
> reagujesz - jak maszyna:)
>
> czyli stało się...
> :)

Raczej pies Pawłowa. ;)
OK, nie nauczyłam się, ale jak mi pimpa, to muszę zapiąć.

Ewa

19. Data: 2010-02-02 21:13:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> osiągnęłaś pierwszy stopień na drodze do piekła.
> :)

A Ty?

Ewa

20. Data: 2010-02-02 21:14:09

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 02-luty-10, gdy medea wymamrotał:

> A Ty?

czekam, aż dojdziesz :)

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

Re: tak sie powinno robić reklamy
Re: GDZIE?...
Re: tak sie powinno robić reklamy
psycholog dzieciecy wroclaw