tak sie powinno robić reklamy

191. Data: 2010-02-04 22:42:49

Temat: Re: tak sie powinno robić reklamy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Feb 2010 22:32:32 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hkfe7l$ojm$31@node2.news.atman.pl...

> zaraz to przeczyta moja małżowinka, i będę miał szlaban na internet:-)

Że niby te fotki? - e tam :-)
--

Ikselka.

192. Data: 2010-02-04 23:12:48

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hkeh3k$88t$1@inews.gazeta.pl...

> Rozumiem, ze nie masz wielkiego samochodu (cokolwiek to znaczy)?
> I.

dobrze rozumiesz

kiwiko

193. Data: 2010-02-05 21:59:18

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Znajomi właśnie wrócili z dwutygodniowego "jeżdżenia" po Indiach. Ich
> wrażenia na temat tamtejszego ruchu drogowego są porażające, a jednak tam
> prawie nie ma wypadków samochodowych. Wniosek: aby zlikwidować wypadki
> drogowe, należy zlikwidowac przepisy - one działają tylko pozornie, każąc
> ludziom mieć złudną nadzieję, że to ten drugi kierowca będzie uważał
> zamiast nich samych...

Podobnie- słuchałem opowieści o Syrii. Piękne autostrady- czasem na nich
"garby", podobne do tych na naszych osiedlach, ale oni wiedzą, gdzie są.
Ponieważ nie ma przepisów- jeżdżą, jak chcą- i nie ma wypadków. Czasem
spotykają się na różnych pasach autostrady znajomi, to zwalniają i
deliberują. A jak już sobie pogadają- nagle gwałtownie przyśpieszają. I nikt
na nich nie trąbi- a czasem włącza się do dyskusji.
W Belgii- jako chyba ostatnim z krajów Europy w latach 80 ubiegłego wieku
wprowadzono przymusowe prawa jazdy, i oczywiście wypadkowość gwałtownie
wzrosła. Tylko komu jest potrzebna prawda? Przecież nie urzędasom, którzy
tracą spory kawałek swojej władzy.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

194. Data: 2010-02-05 22:00:02

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hkc781$886$1@inews.gazeta.pl...

> "Prawie" robio duza roznice.
> I tak oto na podstawie super wystandaryzowanych, popartych wiloletnim
> procesem badawczym, poddanym dodatkowo pomiarom statystycznym, doniesien
> znajomych XL wiemy juz, ze nalezy zlikwidowac przepisy. Jak rozumiem, ten
> wniosek dotyczy reszty swiata?
> Mam nadzieje, ze nie posiadasz prawa jazdy.
> I.

Czy zamiast osobistego ataku- masz jakieś argumenty?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

195. Data: 2010-02-06 00:28:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na czym polega obłuda tego klipu?

Ludzie woleliby widzieć takie filmiki w roli "reklam" społecznych,
bo wygodnie im jest uwierzyć, że skoro do nich ~trafiają, to tak
samo mogą być przekonywające dla "każdego", zapewniając
im tym samym 1) czyste sumienie, przy 2) braku konieczności
oglądania "standardowy" tego rodzaju typu reklam, które są dla
nich nadzbyt "nieestetyczne".

Kiedy ktoś napisał, że tylko idioci jeżdżą bez zapiętych pasów,
to taki komentarz ma sporo pozytywów.
Ale napisz im, że do idiotów ta "reklama" nie dotrze, że praktycznie
jedyne co do idiotów dociera to "standardowe" reklamy, których
nie chcą oglądać (te pokazujące idiotom co idioci ryzykują nie
zapinając pasów), to tego już do wiadomości nie przyjmą, bo
po co mają się poświecać patrząc na "brzydkie" filmiki, skoro
odkryli, że wcale już nie muszą.

A zatem ludzie oceniający ten film pragną zastąpić ~krwawe
reklamy tego typu czymś co jest dla nich miłe, przyjemne
i _wydaje się_ im skuteczne... i tylko to się dla nich liczy.
Nie liczy się realna skuteczność takiej "reklamy", lecz ich własna
wygoda, przy zachowaniu pozorów czystego sumienia.

Nowy sposób myślenia: nie ważne czy "reklama" jest realnie
skuteczna, lecz ważne czy mnie się wydaje skuteczna.

Od takich "reklam" już tylko krok do całkowitego zlikwidowania
reklam społecznych mających ostrzegać najmniej rozważnych.

Zatem mogę zgadzić się, że tak się powinno robić reklamy, z tym,
że nie są to już reklamy społeczne, lecz realnie anty-społeczne.

--
CB

Myślisz, że tylko młodzi nie zapinają pasów?
Poczytaj chociażby to forum :-), MK

196. Data: 2010-02-06 22:59:49

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Czy zamiast osobistego ataku- masz jakieś argumenty?

Na co mam miec argumenty? Na obalenie tezy, ze Indii nie mozna
przyrownywac do cywilizowanego swiata? Naprawde sa Ci potrzebne?
I.

197. Data: 2010-02-07 10:24:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hkks9k$j9u$1@inews.gazeta.pl...

> Na co mam miec argumenty? Na obalenie tezy, ze Indii nie mozna
> przyrownywac do cywilizowanego swiata? Naprawde sa Ci potrzebne?
> I.

Szczena mi opadła...To w takim razie wytłumacz mi, proszę- co to jest ten
cywilizowany świat, i dlaczego Indie z co najmniej 10000 lat cywilizacji do
niego zaliczyć nie chcesz- i to jako pewnik? Chodzi Ci o cywilizację
techniczną? Tak? To popatrz w historii ich wynalazki...a- chodzi o dzień
dzisiejszy? No to może popatrz, ilu mają laureatów różnych prestiżowych
nagród z dziedziny nauki, techniki te cholerne dzikusy:-). Kilka razy
czytałem- choć tych badań nie widziałem, że
Indie mają największy odsetek ludzi z wysokim IQ. Japonia jest na 2 drugim
miejscu (też straszne dzikusy).
Wiesz, co mówił Mahatma Ghandi do swoich ziomków- dlaczego są pod butem
cudzoziemców? Bo ci Anglicy przybyli z dumą i uwielbieniem dla swojej
kultury, a także z pełną pogardą dla kultury hinduskiej, której w ogóle nie
znali. I nie to był problem lecz to, że Hindusi uwierzyli Anglikom, że tak
jest naprawdę. W momencie, kiedy zaczęli patrzeć na swoją kulturę- zaczęli
ją wielbić a kultura Anglików wydała im się bardzo niska. I wtedy ich
pogonili.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

198. Data: 2010-02-07 11:30:12

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> dzikusy:-). Kilka razy czytałem- choć tych badań nie widziałem, że
> Indie mają największy odsetek ludzi z wysokim IQ.

Nie wierze na slowo goscia z usenetu. Gdyby bylo rzeczywiscie tak
fatastycznie w Indiach, to juz od wiekow powinny byc mocarstwem,
przynajmniej tak poteznym, jak USA. Gdzie same glaby, jak powszechnie
wiadomo.
I.

199. Data: 2010-02-07 11:46:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Feb 2010 11:24:01 +0100, Chiron napisał(a):

> W momencie, kiedy zaczęli patrzeć na swoją kulturę- zaczęli
> ją wielbić a kultura Anglików wydała im się bardzo niska. I wtedy ich
> pogonili.

Tylko że, niestety, w ich kulturze jest także powszechna bieda i brud...
--

Ikselka.

200. Data: 2010-02-07 17:48:53

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hkm88k$fft$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> fatastycznie w Indiach, to juz od wiekow powinny byc mocarstwem,
> przynajmniej tak poteznym, jak USA. Gdzie same glaby, jak powszechnie

No dajże spokój. Taka nędzna erystyka! A nie stać Cię na co lepszego?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.