tak sie powinno robić reklamy

201. Data: 2010-02-07 18:06:04

Temat: Re: tak sie powinno robić reklamy
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1rniokewjk854$.1q2tsowvz0jrl$.dlg@40tude.net...

> Tylko że, niestety, w ich kulturze jest także powszechna bieda i brud...

Jeśli chodzi o biedę- sądząc z realnego wzrostu gospodarczego- radzą sobie
nieźle. Brud- no cóż, jeśli tak mierzyć kulturę- to do połowy ubiegłego
wieku większość krajów europejskich miała (a niektóre nawet mają do tej
pory) podobny brud.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

202. Data: 2010-02-07 19:01:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Feb 2010 19:06:04 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> nieźle. Brud- no cóż, jeśli tak mierzyć kulturę- to do połowy ubiegłego
> wieku większość krajów europejskich miała (a niektóre nawet mają do tej

Oj nie, na szczęście.
Nasi najlepsi znajomi jeżdżą naprawdę dużo po świecie i o ile ustawicznie
(choć bezskutecznie) namawiają nas do naśladowania, to po ostatnim wojażu
po Indiach nz zaproszenie tamtejszego kolegi po fachu, kiedy to w ciagu 12
dni zrobili tam 15tys. km poruszając się poza trasami turystycznymi,
wrócili z mocnym postanowieniem "nigdy więcej Indii". Poznali Indie, te
prawdziwe.
--

Ikselka.

203. Data: 2010-02-07 20:18:57

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hkm88k$fft$1@inews.gazeta.pl...

> No dajże spokój. Taka nędzna erystyka! A nie stać Cię na co lepszego?

Nie chce mi sie po prostu. Zwlaszcza po tak marnej zachecie.
I.

204. Data: 2010-02-11 18:41:51

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qrczak napisał:
> W Usenecie gazebo <g...@c...net> tak oto plecie:

> Czasem używamy.

reklam?
--
bla

205. Data: 2010-02-11 18:42:20

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tren R napisał:
> Dnia 04-luty-10, gazebo wlazł między psychopatów i wykrakał:

> no mnie chyba jakoś się skojarzyła ta laska z moja nauczycielka co mi
> powtarzała "przechodź tylko przez pasy"!

znaczy zebra

--
bla

206. Data: 2010-02-11 22:02:41

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-luty-10, gazebo wlazł między psychopatów i wykrakał:

> znaczy zebra

może to reklama ogrodu zoologicznego?!
albo cos związane z prawami zwierząt, o właśnie!
taaaak! te laski miały takie smutne załzawione oczy zebr... jak za
kratkami...
i tak się rzucają na tego faceta - a on uosabia dyrektora tego ogrodu i w
szalonym zebrzym pędzie ku wolności chcą go zmiażdżyć w czarno-białym
uścisku!!

kurcze, ale trochę się trzeba namęczyć, żeby to jednoznacznie odkodować,
nie ma co.

--

Czarny dzięcioł z chęcią pień ciął.

207. Data: 2010-02-14 08:52:24

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tren R napisał:

> [...]
> uścisku!!
>
> kurcze, ale trochę się trzeba namęczyć, żeby to jednoznacznie odkodować,

ale jak juz sie wie to pasy na zebrze pasuja jak ulal

--
bla

Re: tak sie powinno robić reklamy
Re: GDZIE?...