Re: tak sie powinno robić reklamy

1. Data: 2010-02-02 15:00:26

Temat: Re: tak sie powinno robić reklamy
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... zwlaszcza spoleczne, ktore - by zadzialaly - musza jezdzic (nomen
omen) na emocjach.
I.

2. Data: 2010-02-02 21:00:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanów się dobrze...

Jak ktoś jest singlem, to ta "reklama" utwierdzi go w przekonaniu,
że on/ona nie ma powodu [tak jak inni] aby zapinać pasy w aucie.
Podświadomie.

A jak ktoś nie jest singlem, to pomyśli sobie: tak, to jest ten powód
dla którego zawsze zapinam pasy [swoje oraz dzieci i pytam też
partnera czy je zapiął] - bezpieczeństwo.

Reasumując: bezprzykładnie, skrajnie bezsensowna "reklama".

--
CB

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hk9emh$aoh$1@inews.gazeta.pl...

3. Data: 2010-02-03 07:31:48

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Zastanów się dobrze...

Zastanowilam sie. To jest b. dobra reklama.

> Reasumując: bezprzykładnie, skrajnie bezsensowna "reklama".

W ogole reklamy spoleczne czesto sa odbierane przez takich, jak Ty, jako
bezsensowne, niestety.
I.

4. Data: 2010-02-03 07:37:19

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Feb., 08:31, Marchewka <s...@g...pl> wrote:

> Zastanowilam sie. To jest b. dobra reklama.

> W ogole reklamy spoleczne czesto sa odbierane przez takich, jak Ty, jako
> bezsensowne, niestety.
> I.

cebekowi chyba chodzi glownie o to, ze reklama jest skierowana do
niewlasciwego "targetu". A jesli w zamysle byl inny "target", to
zrobiona jest srodkami do niego niepasujacymi.

Stalker, i dlatego wylal dziecko z kapiela :-)

5. Data: 2010-02-03 07:44:49

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> cebekowi chyba chodzi glownie o to, ze reklama jest skierowana do
> niewlasciwego "targetu". A jesli w zamysle byl inny "target", to
> zrobiona jest srodkami do niego niepasujacymi.

Tak naprawde nie wiemy, jaki jest target. Moze w tym kraju (regionie),
gdzie byla emitowana, problem niezapinania pasow dotyczy wlasnie
zonatych/dzieciatych?
I.

6. Data: 2010-02-03 09:05:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta reklama jest całkowicie bezużyteczna.
Otwieranie otwartych drzwi to w sam raz coś odpowiedniego dla pozorantów.

A w ogóle to PLONK.

--

wiadomości news:hkb8pe$e7i$3@inews.gazeta.pl...

7. Data: 2010-02-03 09:11:34

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Ta reklama jest całkowicie bezużyteczna.
> Otwieranie otwartych drzwi to w sam raz coś odpowiedniego dla pozorantów.
>
> A w ogóle to PLONK.

Oooo! Jestes chyba bardziej nerwowy, niz Cie opisuja...
I.

8. Data: 2010-02-03 09:16:39

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hkbekq$43n$1@inews.gazeta.pl...

> Oooo! Jestes chyba bardziej nerwowy, niz Cie opisuja...
> I.

Nieeee. Po prostu nie zauważył tej zachęty do flirtu ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

9. Data: 2010-02-03 09:26:01

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ma branie tylko u jednej userki, ale jej jakoś nie widać,
> więc chłopa chyba trochę rozsadza.
> Poza tym myśleniem zmierza zwykle tylko w jednym kierunku, bez
> umiejętności rozglądania się dookoła, więc niewielka twoja strata.
> Nie stresuj się, jesteś bardzo intrygująca ;-)

A gdzie Ty stres u mnie widzisz, przystojniaczku?
I.

10. Data: 2010-02-03 17:24:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Oooo! Jestes chyba bardziej nerwowy, niz Cie opisuja...

Ja bym się czuła dumną. CBek przyjął Cię właśnie do grona pspowiczów.

Qra

psycholog dzieciecy wroclaw
Re: Być faszystą... ?
KAŻDY...
Wszystko, co naukowcy wiedzą o zdradzie... (długie)
TY...