Re: tak sie powinno robić reklamy

31. Data: 2010-02-04 22:29:15

Temat: Re: tak sie powinno robić reklamy
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Autentycznie dawno się tak nie uśmiałem z wątku na psp.
Dziękuję. ;)
:)))))

--
CB

Masz, jasne!
Zazdroszczą i zgrzytają zębami.

32. Data: 2010-02-05 07:09:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> To czym Ty się tak skutecznie odgryzasz?????
> Powiedz "Aaaaaaaa"

Aaaaaaaaa
Się nie odgryzam, a tylko językiem rozdwojonym ma końcu liżę.

> PS. Niektórych? Jadowych???

No jadowite to te niektóre są, a i owszem.

Qra

33. Data: 2010-02-05 09:05:09

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> Ja też nad tym chwilę myślałam i wyszło mi, że tam ENder widzi stres u
> Marchewki, gdzie ona widzi jego urodę - czyli w wyobraźni.

Ja nie widze. Jedynie przyjmuje za prawde to, co zostalo tu napisane. ;-)
I.

34. Data: 2010-02-05 09:06:42

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dam wskazówkę: Marchewka ma jedną ułomność życiową, nie stresuje się.

A Ty skad taki wniosek wysnulas?
I.

35. Data: 2010-02-05 12:03:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Ja nie widze.

Hm, ale brak urody też można widzieć? ;)

Ewa

36. Data: 2010-02-05 15:13:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Hm, ale brak urody też można widzieć? ;)

Niewidomy nie widzi żadnych braków.

Qra

37. Data: 2010-02-05 15:14:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> A Ty skad taki wniosek wysnulas?

Nie mogę powiedzieć skąd. Mogę powiedzieć gdzie.

Qra

38. Data: 2010-02-05 17:08:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Niewidomy nie widzi żadnych braków.

Ale potrafi wymacać między wierszami.

Ewa

39. Data: 2010-02-05 21:54:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Feb 2010 13:03:47 +0100, medea napisał(a):

> Hm, ale brak urody też można widzieć? ;)

I ciemność ;-P
--

Ikselka.

psycholog dzieciecy wroclaw
Re: Być faszystą... ?
KAŻDY...
Wszystko, co naukowcy wiedzą o zdradzie... (długie)
TY...