Re: tak sie powinno robić reklamy

11. Data: 2010-02-03 17:25:43

Temat: Re: tak sie powinno robić reklamy
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> A gdzie Ty stres u mnie widzisz, przystojniaczku?

Tam gdzie Ty urodę?

Qra

12. Data: 2010-02-04 13:07:17

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Ja bym się czuła dumną. CBek przyjął Cię właśnie do grona pspowiczów.

PLONK na powitanie? Ciekawe, jakie szykuje u siebie atrakcje, jak
spodziewa sie gosci.
I.

13. Data: 2010-02-04 14:42:11

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Tam gdzie Ty urodę?
>
> Qra
A tego nie rozumiem...
Uprasza się o wytłumaczenie prostemu nickowi.

MK

14. Data: 2010-02-04 14:48:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niektórzy bardzo ci zazdroszczą. :D:D:D

--
CB

15. Data: 2010-02-04 14:57:59

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niektórzy bardzo ci zazdroszczą. :D:D:D
>
> --
> CB
>

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> A tego nie rozumiem...
> Uprasza się o wytłumaczenie prostemu nickowi.

Hmm? A czegóż to Szanowny CB?
Niewielkich nieporozumień komunikacyjnych?

MK

16. Data: 2010-02-04 15:12:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba tego, że tak ~dużo ze mną możesz gadać. :):):)

--
CB

17. Data: 2010-02-04 15:23:17

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba tego, że tak ~dużo ze mną możesz gadać. :):):)
>
> --
> CB

To działa w dwie strony :-)).

Czemu nie gadasz z innymi?

MK

18. Data: 2010-02-04 17:23:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie potrafią? ;)

Sugerujesz, że mi także niektórzy zazdroszczą? :):):)

--
CB

To działa w dwie strony :-)).

Czemu nie gadasz z innymi?

19. Data: 2010-02-04 17:28:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> A tego nie rozumiem...
> Uprasza się o wytłumaczenie prostemu nickowi.

Ja też nad tym chwilę myślałam i wyszło mi, że tam ENder widzi stres u
Marchewki, gdzie ona widzi jego urodę - czyli w wyobraźni.
O to chodziło, Qra?

Ewa

20. Data: 2010-02-04 19:23:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> PLONK na powitanie? Ciekawe, jakie szykuje u siebie atrakcje, jak
> spodziewa sie gosci.

Z bani.

Qra

psycholog dzieciecy wroclaw
Re: Być faszystą... ?
KAŻDY...
Wszystko, co naukowcy wiedzą o zdradzie... (długie)
TY...