kartka z haftem? Czym skleić?

1. Data: 2005-02-18 23:03:08

Temat: kartka z haftem? Czym skleić?
Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym przykleic kanwę do kartki papieru?
Robie kartkę z gratulacjami z okazji narodzin synka znajomych i na przodzie
postanowiłam umieścić haft.
Jak go przymocować? Przykleić klejem?
Potem na pewno zamaskuje ramką robiąc cos w stylu "passe-par-tout".
Chodzi o samo przymocowanie kanwy (nie jestem pewna czy to bawełna) z
papierem (gramatura ok 200 - 250g), zeby połączenie było trwałe!

Nancy

1. Data: 2005-02-18 23:29:05

Temat: Re: kartka z haftem? Czym skleić?
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

tasma klejaca dwustronna

pozdr
annaweronika

1. Data: 2005-02-19 09:25:17

Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

no nie wiem czy to taka dobra propozycja....
zastanowie sie, czy robił ktoś to w praktyce?

Nancy

1. Data: 2005-02-19 09:59:50

Od: "Dominika Karska-Mazon" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nancy,
sprobuj klejem o nazwie MAGIC. Klei wszystko i po wyschnieciu jest bezbarwny.
Pozdrawiam
mooffin

1. Data: 2005-02-19 10:16:29

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no nie wiem czy to taka dobra propozycja....
> zastanowie sie, czy robił ktoś to w praktyce?
>
> Nancy

Mogę cię zapewnić,że bardzo dobra :))
Wszystkie kartki kleiłam właśnie na taśme dwustronną.
I materiał do kartonu i potem karton.
Pierwsza próba z klejem skończyła się dla mnie niepowodzeniem.
Karton zmarszczył się.
A tak wygladają sklejone taśmą.
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)
http://serwis-starfax.com.pl/gallery/

1. Data: 2005-02-19 11:44:37

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no nie wiem czy to taka dobra propozycja....
> zastanowie sie, czy robił ktoś to w praktyce?

najlepsza metoda na przyklejanie haftu do kartonu i kartonu do kartonu :)

--
********Magda********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2005-02-19 12:25:26

Od: "Ania" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio robiłam sporo kart na Boże Narodzenie, teraz "produkuję" na
Wielkanoc ponad 60 kartek i wszystkie na taśmę dwustronną naprawdę sprawdza
się.
Pozdrawiam Ania z Zielonej Góry
www.hafty.strony.pl

1. Data: 2005-02-19 12:34:46

Od: "Anna B." <b...@m...dosc.spamu.wybaczcie> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):
> Ostatnio robiłam sporo kart na Boże Narodzenie, teraz "produkuję" na
> Wielkanoc ponad 60 kartek i wszystkie na taśmę dwustronną naprawdę sprawdza
> [...]
Aniu, tylko tym razem nie zapomnij ich sfotografować. :D

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Z. Lubuska)

1. Data: 2005-02-19 16:48:13

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nancy napisał(a):
> Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> no nie wiem czy to taka dobra propozycja....
> zastanowie sie, czy robił ktoś to w praktyce?
>
> Nancy

inaczej nie robie, sposob sprawdzony i doskonaly.....
tylko nalezy rowniotko tasme na podklad przyjleic, obok siebie dokladnie
zycze sukcesów
Ewa (Kraków)

www.republika.pl\ewa_pasinska

1. Data: 2005-02-19 21:44:32

Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> inaczej nie robie, sposob sprawdzony i doskonaly.....
> tylko nalezy rowniotko tasme na podklad przyjleic, obok siebie dokladnie

wiec jeszcze jedno pytanko. Przyklejac tylko tą czesc hahtu, której nie
bedzie widzac czy całą powierzchnie materiału? Zaznaczam, ze nie haftowałam
tła, wiec boje sie, ze do niewyhaftowanej kanwy po jakims czasie zaczną sie
jekies "brudziki" przyklejać. Co Wy na to?

Nancy

maszyna dziewiarska
XXX - Kubusie Puchatki i inne
Haft krzyżykowy - maszynowo???