Re: kartoteka w przychodni

From: Lemina <lemina_ksi@CIACH_TOo2.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: kartoteka w przychodni
Date: Mon, 11 Oct 2004 20:53:46 +0200

In article <ck6k9l$3jc$1@inews.gazeta.pl>, pay-back wrote:

> Użytkownik "sov." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Żaden; zapisuje to co musi

> Nie, natomiast możesz sobie zażyczyć XERO takiej karty.

A tutaj to mam mieszane uczucia.... W przychodni, w której leczyłam się od
dziecka, gdy poprosiłam o dostęp do swojej kartoteki, to mi kazali napisać
pismo do kierownika (czy do kogoś tam) i dowiedziałam się, że będę musiała
zapłacić za ksero. Natomiast w Toruniu, w przychodni akademickiej, w której
leczyłam się jako studentka, kiedy wypisywałam się, to pani w rejestracji bez
zająknięcia się wydała mi moją kartę, która leży sobie w domku do dzisiaj ;-) Z
kolei w Krakowie, gdzie pracowałam spotkałam się z jeszcze inną praktyką.
Trzeba tam było nosić ze sobą zeszycik, do którego lekarz wpisywał co tam się
dzieje - od diagnozy do leków wypisanych. A więc reasumując swoje doświadczenia
mogę stwierdzić: zależy gdzie ;-) A tak poważniej, to odnośnie interesowania
się przez personel kartami pacjentów - proponuję jakowąś skargę do kierownika,
bo to łamanie tajemnicy lekarskiej (ale ja lajkonik jestem i się mogę nie znać)

Wyobraź sobie, co by się działo, gdyby nie pisał.... Och - wolę o tym nie
myśleć.

Pozdrówka

Milena D.