Re: kaspar hauser

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: kaspar hauser
Date: Thu, 16 Apr 2009 02:50:53 -0700 (PDT)
<gs0cad$gh$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gs1crq$4fi$1@news.task.gda.pl>
<gs2sut$ej5$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gs2tmc$tfs$5@news.task.gda.pl>
<c...@y...googlegroups.com>
<d...@e...googlegroups.com>
<gs4bhs$mjd$2@news.task.gda.pl>
<4...@r...googlegroups.com>
<gs4ju3$9rh$1@news.task.gda.pl>
<9...@g...googlegroups.com>
<gs4mr6$fk2$1@news.task.gda.pl>
<jeo2763z4efz$.4gy9bemp9cde$.dlg@40tude.net>
<c...@o...googlegroups.com>
<gs6i94$ssv$1@news.task.gda.pl>
<1...@r...googlegroups.com>
<gs6tp7$uj1$1@news.task.gda.pl>

jadrys napisał(a):

> Dzieci gwałcą nie tylko księża.. Inni ludzie bez sukienek też gwałcą,
> i co, wszystkich ludzi także nazwiesz pedofilami?
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
> systemu... Również ja
>
> Linux ?? ?? ??????????? ??
>
> ??? ???

Najwięcej pedofili jest w kościele,gdyż dogmat o wstrzemięźliwości
wypacza normalne funkcje seksualności
,z moralności katolickiej narastają zboczenia,bo człowiek
sfrustrowany,szuka wszędzie dziury ,po prostu im więcej wypierasz tym
więcej tych myśli do głowy ci przychodzi ,a dzieci dla kościoła to nie
dzieci ,więc ładują .Zdajesz sobie sprawe,jaką krzywdę wyrządzają
A w społeczeństwie jest tego mniej,bo obowiązuje norma społeczna=prawa
dzieci=.I nie jeden najpierw pomyśli co mu w pudle zrobią,jak będzie
pchał łapy gdzie nie trzeba.A księża czują się bezkarni,bo kościół
takich chroni i ukrywa.